کمیسیون فرهنگی از توضیحات وزیر قانع نشد؛ سوال از سلطانی فر به صحن مجلس رفت

به گزارش ساری فان، سخنگوی کمیسیون فرهنگی از عدم اقناع سوال کنندگان از پاسخ های وزیر ورزش و جوانان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: سوال به صحن مجلس ارجاع شد.

کمیسیون فرهنگی از توضیحات وزیر قانع نشد؛ سوال از سلطانی فر به صحن مجلس رفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامیدر ادامه توضیح داد: سوال آقای راستینه نماینده شهرکرد به عنوان محور سوالات قرار گرفت که در مورد رویکردهای کلی مدیریت ورزش، سیاست گذاری حوزه ورزش، قراردادهای مربیان و بازیکنان داخلی و خارجی، شرایط ورزش همگانی و تدوین نظام نامه جامع ورزش بود که در نهایت سوال کنندگان از پاسخ های وزیر قانع نشدند و سوال به صحن مجلس ارجاع شد.

.

وی ادامه داد: متاسفانه نگاه ها به ورزش همگانی بسیار ضعیف است و بر اساس یافته های کارشناسان حدود 71 درصد مردم ما تحرک مناسب ندارند و این آسیب بسیار بزرگی برای آینده جمعیت کشور محسوب می شود و هزینه های هنگفتی در این خصوص به جامعه تحمیل می شود و این در حوزه سیاست گذاری ورزش ضعف محسوب می شود بنابراین مسئولان باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند و از وزیر خواستیم که نگاه جدی تری به این موضوع داشته باشند.

.

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس یازدهم، یادآور شد: وزیر گزارشی از فعالیت های حوزه ورزش در 4 سال اخیر ارائه کرد و ما هم معتقدیم که در حوزه ورزش به ویژه ورزش قهرمانی و حرفه ای مانند فوتبال در رده های ملی و باشگاهی پیشرفت های قابل قبولی داشتیم و توضیحات وزیر در این رابطه قانع کننده بود.

.

وی ادامه داد: البته قرار شد نشست های تخصصی دیگری با حضور وزیر برگزار شود تا تصویر روشن تری از پاسخ ها ارائه شود و به مرحله اقناعی دست یابیم.

سینا حسینی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 767

به "کمیسیون فرهنگی از توضیحات وزیر قانع نشد؛ سوال از سلطانی فر به صحن مجلس رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون فرهنگی از توضیحات وزیر قانع نشد؛ سوال از سلطانی فر به صحن مجلس رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید