عنابستانی: اعتراض روی چشم نظام جای دارد ، درخواست از رئیس جمهوری

به گزارش ساری فان، یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هر چه سریعتر لایحه ساماندهی تجمعات و اعتراضات را به مجلس ارائه کند تا نشان دهد اعتراض بر روی چشم نظام جای داشته و این اغتشاش است که مورد قبول نیست.

عنابستانی: اعتراض روی چشم نظام جای دارد ، درخواست از رئیس جمهوری

به گزارش خبرنگاران آنلاین، علی اصغر عنابستانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس بیان نمود: ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از همه نیروهای انتظامی انتظار می رود با مردم و جوانان و بچه های خودمان که گاهی بر اثر ناآگاهی و احساسات اقدامی را انجام می دهند مهربان باشند. باید با فرد تحریک کننده و جهت دهنده به آشوب به شدت برخورد کرد اما با بچه ها عزیز کشور به شدت مهربان بود.

این عضو کمیسیون اجتماعی در ادامه اظهار کرد: از دولت انتظار می رود لایحه ساماندهی تجمعات را در جهت تحقق اصل 27 قانون اساسی با سرعت و به قید دو فوریت به مجلس ارائه کند تا معلوم گردد که نظام صدای اعتراضات مردم را شنیده و اعتراض روی چشم نظام جای دارد. این اغتشاش است که مورد قبول نمی باشد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: از رئیس جمهور انتظار می رود هر چه سریعتر برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک سرپرست مشخص نموده و در اسرع وقت وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1558

به "عنابستانی: اعتراض روی چشم نظام جای دارد ، درخواست از رئیس جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنابستانی: اعتراض روی چشم نظام جای دارد ، درخواست از رئیس جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید