جایگاه تخت خواب شو؛ آپشن نو وانت فورد F، 150

به گزارش ساری فان، در تیپ های وانت فورد F-150 مدل 2021 از آپشن تازه جایگاه تخت خواب شو استفاده می گردد که به یاری آن، سرنشین می تواند در داخل وانت به طور کامل دراز بکشد و استراحت کند.

جایگاه تخت خواب شو؛ آپشن نو وانت فورد F، 150

وانت فورد F-150 مدل 2021 به لطف جایگاه های منحصربه فرد تخت خواب شو Max Recline، راهی کاملا نو برای استراحت مشتریان در داخل خودرو خواهد داشت. این فناوری دارای پنج اختراع ثبت شده است و برای مدل سال 2021 در تیپ های کینگ رنچ، پلاتینیوم و لیمیتد وانت F-150 ارائه می گردد. جایگاه ها می توانند صاف و تا نزدیک 180 درجه تا شوند و از کمر و گردن سرنشینان پشتیبانی می نمایند.

بن کولهاویک، مهندس طراح جایگاه، در این زمینه می گوید:

جایگاه های نو Max Recline در وانت فورد F-150 از تخت های قابل تنظیمی که در تلویزیون می بینید الهام گرفته شده اند تا به راحت تر شدن مشتریان ما هنگام استراحت در کابین یاری نمایند. مشتریان F-150 دائماً در جاده یا محل کار قرار دارند و قادر به چند دقیقه استراحت هستند و این یک مزیت برای بهره وری روزانه است.

در طول توسعه، فورد ماه ها به مطالعه نحوه استفاده مشتریان از فضای داخلی وانت های خود برای استراحت پرداخت.

جکی دی مارکو، مدیر خط فراوری وانت فورد، در این زمینه می گوید:

ما می دانیم افرادی که در مکان های ساختمانی یا معدنی کار می نمایند از کابین وانت خود برای چرت زدن در زمان بیکاری و استراحت استفاده می نمایند و بعلاوه ما دریافتیم که صاحبان معمولی هم این کار را می نمایند. هنگامی که دخترانم را به مسابقات هاکی برای تماشای بازی ها می بردم، یکی در جایگاه عقب می خوابید و دیگری در کف وانت و این موضوع باعث به وجود آمدن ایده ساخت جایگاه تخت خواب شو شد. ما به نظرمان رسید که باید این را اصلاح کنیم!

هنگامی که مهندسان فورد به طراحی جایگاه های نو پرداختند، سیستمی را معرفی کردند که هدف آن ارائه چرت راحت است. کل کار ازطریق مکاهممی انجام می گردد که نیمه عقبی پایین جایگاه را 3/5 اینچ بلند می نماید تا سطحی صاف ایجاد گردد؛ بنابراین از کمر پشتیبانی می نماید. پشتی بالایی جایگاه را هم می توان برای پشتیبانی از گردن به جلو حرکت داد.

کولهاویک می گوید:

هیچ موتور اضافه در این جایگاه ها وجود ندارد؛ فقط یک مکاهمم ساده است که به مشتری یاری می نماید پشتی جایگاه را با استفاده از عملکرد برقی خم شدن حرکت دهد. این طرح ساده و مؤثر است و ما اعتقاد داریم که مشتریان ما فقط با کمی استراحت بیشتر در اوقات فراغت، بازده بیشتری خواهند داشت و از این کار لذت خواهند برد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1175

به "جایگاه تخت خواب شو؛ آپشن نو وانت فورد F، 150" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگاه تخت خواب شو؛ آپشن نو وانت فورد F، 150"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید