جانسون: آمریکا کاملا به عنوان رهبر دنیا آزاد بازگشته است

به گزارش ساری فان، نخست وزیر انگلیس در کنفرانس امنیتی مونیخ از جو بایدن بابت بازگرداندن ایالات متحده به عنوان رهبر دنیا آزاد تقدیر و از دونالد ترامپ با بیان اینکه ما اکنون در حال پشت سر گذاشتن شرایط سخت هستیم انتقاد کرد.

جانسون: آمریکا کاملا به عنوان رهبر دنیا آزاد بازگشته است

به نوشته روزنامه دیلی میل، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا آدینه در کنفرانس سالانه مونیخ گفت پس از چهار سال ریاست ترامپ ایالات متحده بازگشته است، ائتلاف ترانس آتلانتیک بازگشته است.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس هم با تکرار صحبت های بایدن که آمریکا بازگشته است، به نظر از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا انتقاد کرد.

جانسون گفت: همانطور که ما قبلا دیده و شنیده ایم، آمریکا به طور کامل به عنوان رهبر دنیا آزاد بازگشته و این امری فوق العاده است.

رهبر انگلیس ادامه داد: تاریکی به سر آمده است و ما در حال گذار از شرایط سخت هستیم و کشورهایی که ما غرب می نامیم، در حال جمع شدن کنار هم و ترکیب قدرت و تخصص فوق العاده خودشان برای یک بار دیگر هستند.

نخست وزیر انگلیس همچنین در شروع نشست مجازی گروه هفت که عصر آدینه به میزانی لندن برگزار گردید، جو بایدن را به سرقت یکی از شعارهایش متهم کرد. جانسون از رهبران گروه هفت خواست تا در کنار هم برای بهتر بازگشتن از این پاندمی همکاری نمایند.

او در ادامه گفت، این شعاری است که بایدن مورد استفاده قرار داد. جانسون گفت: فکر می کنم او شاید این را از ما برداشته باشد اما من قطعا آن را از جایی برداشته ام، شاید از برنامه های یاری رسانی سازمان ملل.

این حرف بوریس جانسون با خنده رئیس جمهوری آمریکا همراه شد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 935

به "جانسون: آمریکا کاملا به عنوان رهبر دنیا آزاد بازگشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون: آمریکا کاملا به عنوان رهبر دنیا آزاد بازگشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید