ایجاداشتغال برای 50 نفر نیروی کار با افتتاح تصفیه خانه مدرن شهرستان سامان

به گزارش ساری فان، معاون عمرانی استانداری چهار محال و بختیاری افتتاح این تصفیه خانه را بعد از 10 سال مایه خیر و برکت برای مردم شهرستان سامان برشمرد و مردم را به لزوم صرفه جوئی و مدیریت در مصرف آب دعوت کرد.

ایجاداشتغال برای 50 نفر نیروی کار با افتتاح تصفیه خانه مدرن شهرستان سامان

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران چهار محال و بختیاری، مجید نظری معاون هماهنگی عمرانی استاندارنداری چهار محال و بختیاری ظهر امروز در حاشیه افتتاح مدرن ترین تصفیه خانه آب شهرستان در گفتگ با خبرنگار ما گفت: این پروژه در سال 1390 کلنگ زنی شد و به حول و قوه الهی امروز با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و دیگر مقامات و مسئولان محلی شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه هستیم.

تخصیص اعتبار تصفیه خانه شهرستان سامان از اعتبارات محلی و دولتی

نظری اضافه نمود: امروز اولین تصفیه خانه مکانیزه استان در شهرستان سامان به بهره برداری رسید که برای احداث آن حدود 51 میلیارد تومان هزینه شده است، 11 میلیارد تومان از این اعتبارات از محل منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب و 40 میلیارد تومان نیز از منابع دولتی تامین شده است.

بهره وری 30 هزار نفر از ساکنان شهرستان سامان از آب شرب سالم و بهداشتی

وی با اشاره به اینکه کلنگ احداث تصفیه خانه سامان در سال 1390 بر زمین زده شده است، گفت: این اولین تصفیه خانه در شهرستان سامان است که پس از 10 سال تکمیل و به بهره برداری می رسد، با افتتاح این طرح جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر به آب شرب سالم و پایدار دسترسی پیدا می نمایند.

اشتغال پایدار برای حدود 50 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم

نظری در پایان خاطر نشان کرد: با افتتاح تصفیه خانه مکانیزه شهرستان سامان برای 16 نفر به صورت مستقیم و برای 32 نفر نیز به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1012

به "ایجاداشتغال برای 50 نفر نیروی کار با افتتاح تصفیه خانه مدرن شهرستان سامان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاداشتغال برای 50 نفر نیروی کار با افتتاح تصفیه خانه مدرن شهرستان سامان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید