پیگیری تامین و تقویت منابع بانکی و اشتغال آفرین برای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ساری فان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ملاقات با وزیر امور مالی و دارایی، پیگیر تامین اعتبارات منابع بانکی، تسهیلات و اشتغالزایی شد و با تبیین مسائل، خواستار موافقت وزیر برای برطرف موانع حوزه مالی استان شد.

پیگیری تامین و تقویت منابع بانکی و اشتغال آفرین برای کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی ملاقات کرد.

سید علی احمدزاده در ملاقات با وزیر امور اقتصادی و دارایی مسائل و موانع حوزه اقتصادی، منابع و موانع بانکی، سرمایه گذاری و اشتغال در استان را تبیین کرد.

استاندار به مقدار ناکافی و کم منابع و شرایط مصارف بانکی استان، اشاره نمود و منابع بانکی را ناچیز برشمرد و خواستار توجه ویژه و تقویت آن شد.

وی بعلاوه به تدابیر و راهکاری در مورد بخشی از منابع بانکی استان که در اختیار بانک های خصوصی بوده و در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری به کار گرفته نمی شوند، تاکید نمود.

احمدزاده به مسائل واحدهای فراوریی در استان پرداخت و اعلام کرد: رویکرد اصلی بانک های استان حمایت از واحدهای فراوریی باشد و علاوه بر منابع بانک های دولتی، منابع بانک های خصوص فعال در استان نیز در جهت پیشرفت و توسعه بخش اقتصادی استان بکار گرفته گردد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این ملاقات خواستار تقویت منابع بانکی، موافقت وهمراهی وزیر در گره گشایی از مسائل واحدهای فراوریی، مسائل سرمایه گذاران، رفع موانع پیش روی فراوری کنندگان، صادرات و توسعه سرمایه گذاری در استان شد.

وی بعلاوه خواستار افزایش اختیارات بانک ها در استان در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و تسریع در فرایند امور مربوط به فراوری و سرمایه گذاری شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، مدیریت منابع بانکی مهم است، خواستار تسهیل در ارتباط بین سیستم بانکی با فراوری کنندگان و سرمایه گذاران شد.

استاندار توضیح داد: گره گشایی از مسائل موجود در بخش اقتصادی، صنعت و فراوری استان و تحقق این مهم و راهنمایی درست منابع به سمت فراوری و اشتغال از اولویت های اصلی ما در برنامه های کار استان است.

وی اضافه کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد که واحد فراوریی، کوچک، میانه و بزرگ در استان تعطیل گردد و یا بر واحدهای راکد و تملیکی اضافه کرده گردد.

استاندار اظهار داشت: مطالبات درخواسته ها و مسائل واحدهای صنعتی و کارگاهی را با همراهی مدیران مربوطه در استان و کشور آنالیز و پیگیری خواهم کرد.

در این ملاقات وزیر اقتصاد و دارایی رفع مسائل منابع بانکی، حل مسائل فعالان اقتصادی و حمایت از فراوری در استان را یکی از اولویت ها اعلام کرد.

سید احسان خاندوزی با بیان اینکه، تقویت منابع بانکی در صدر فعالیت های اقتصادی و اولویت است، اظهار کرد: دغدغه تامین منابع اقتصادی بانکی برای رونق بخش اقتصادی و تقویت بنگاه های فراوریی رفع می گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وزیر امور اقتصادی و دارایی در رابطه با یاری به شبکه بانکی و تامین و تقویت منابع بانکی استان و تسهیل در ارتباط بین سیستم بانکی با فراوری کنندگان و سرمایه گذاران قول مساعد داد و در این خصوص دستورات ویژه ای صادر کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در سفر خود به تهران، ملاقاتهای جداگانه هم با وزیر آموزش و پرورش و وزیر نیرو داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1362

به "پیگیری تامین و تقویت منابع بانکی و اشتغال آفرین برای کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری تامین و تقویت منابع بانکی و اشتغال آفرین برای کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید