افتتاح بخش دوم دیالیز در مرودشت

به گزارش ساری فان، سرپرست بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت گفت: به مناسبت هفته دولت بخش دوم دیالیز، بخش آندوسکوپی و کلونوسکوپی با افزایش تخت های بخش مراقبت های ویژه بیمارستان در مرودشت افتتاح شد.

افتتاح بخش دوم دیالیز در مرودشت

به گزارش از ، شریفیان، سرپرست بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت، بیان نمود: بخش دوم دیالیز با ظرفیت 8 تخت، بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی و افزایش 6 تخت ویژه به بخش آی سی یو بیمارستان شهید مطهری مرودشت با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او، توضیح داد: با توجه به افزایش بیماران دیالیزی و احتیاج به افزایش تخت های این بخش به خصوص درمواقع بحران بخش دیالیز 2 با ظرفیت 8 تخت افتتاح شد.

شریفیان، ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت 130 بیمار دیالیزی ثابت دارد که در شرایط خاص مانند ایام نوروز و مسمومیت با الکل که از ابتدای سال جاری با آن درگیر بوده ایم، تعداد بیماران را افزایش داده است.

سرپرست بیمارستان شهید مطهری مرودشت، افزود: برای جلوگیری از اعزام بیماران احتیاجمند به آندوسکوپی و کولونسکوپی به مرکز استان، مرکز آندوسکوپی و کولونوسکوپی در مکان جدید بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت با شرایط استاندارد راه اندازی شد.

او، افزود: با توجه به افزایش بیماران کرونایی در شهرستان مرودشت و احتیاج به افزایش تخت های ویژه، تعداد تخت های آی سی یو از 6 تخت به 12 تخت افزایش یافت.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 597

به "افتتاح بخش دوم دیالیز در مرودشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بخش دوم دیالیز در مرودشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید