عکس ، کیت تشخیص کرونا ایران ساخت شد ، فراوری هفته ای 80هزار کیت

به گزارش ساری فان، مدیر توسعه کسب و کار شرکت دانش بنیان پیشتاز طب از فراوری 80 هزار کیت تشخیص کرونا در خط فراوری این شرکت اطلاع داد و گفت: هزار کیت را به آزمایشگاه ها توزیع کردیم.

عکس ، کیت تشخیص کرونا ایران ساخت شد ، فراوری هفته ای 80هزار کیت

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، وحید یونسی مدیر توسعه کسب و کار شرکت دانش بنیان پیشتاز طب در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به فراوری 80 هزار کیت تشخیص کرونا در خط فراوری این شرکت گفت: از یک ماه قبل که شیوع بیماری کرونا در کشور آغاز شد این شرکت که از مجموعه مراکز دانش بنیان است کار تحقیق و توسعه را برای فراوری کیت تشخیص آغاز کرد.

وی اضافه نمود: شرکت دانش بنیان پیشتاز طب که دارای سابقه 21 ساله در فعالیت های علمی است برای مبارزه با ویروس کرونا با استفاده از زیر ساخت های مورد احتیاج و همچنین با توجه به فراخوان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به فراوری کیت تشخیص کرونا کرد.

  • کیت های تشخیص کرونا شرکت دانش بنیان پیشتاز طب تائیدیه وزارت بهداشت را دریافت کرد

یونسی توضیح داد: در ادامه کوشش های این شرکت در فرایند فراوری کیت تشخیص کرونا ویروس خوشبختانه هفته گذشته با انجام آزمایشات کنترل کیفی بر روی دستگاه ها یا کیت های تشخیص تائیدیه وزارت بهداشت را دریافت کردیم.

  • فراوری هفته ای 80 هزار کیت تشخیص ویروس کرونا

وی ادامه داد: با دریافت تائیدیه وزارت بهداشت بخشی از خط فراوری این شرکت را از ابتدای هفته گذشته به فراوری انبوه کیت تشخیص کرونا اختصاص دادیم که اکنون توانایی فراوری 80 هزار کیت تشخیص ویروس کرونا را در شرایط استاندارد کشور داریم که از نظر هزینه این فراوریات داخلی از نمونه وارداتی قیمت پایین تری دارد.

یونسی افزود: از امروز توزیع کیت های تشخیص کرونا به آزمایشگاه های دارای مجوز و تحت پوشش وزارت بهداشت با تعداد 10 هزار عدد را آغاز کردیم و این کیت های تشخیص را به حدود 100 آزمایشگاه تحویل دادیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 295

به "عکس ، کیت تشخیص کرونا ایران ساخت شد ، فراوری هفته ای 80هزار کیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، کیت تشخیص کرونا ایران ساخت شد ، فراوری هفته ای 80هزار کیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید