صدور مجوز پلاسکو در حال اجرا است، افزایش عوارض ساختمانی کمتر از 2 درصد در قیمت مسکن تأثیر دارد

به گزارش ساری فان، شهردار تهران گفت: افزایش 30 درصدی عوارض ساختمان در تهران کمتر از 2 درصد بر قیمت مسکن تأثیر دارد.

صدور مجوز پلاسکو در حال اجرا است، افزایش عوارض ساختمانی کمتر از 2 درصد در قیمت مسکن تأثیر دارد

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

پیروز حناچی ظهر امروز در نشست خبری آنلاین خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤال خبرنگار شهری گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، در خصوص تأثیر افزایش عوارض 30 درصدی بر قیمت ساختمان در امسال در تهران اظهار کرد: عوارض هر ساله از سوی شورای اسلامی شهر تهران مورد آنالیز قرار می گیرد. به طور کلی تأثیر افزایش عوارض بر قیمت مسکن کمتر از 2 درصد است.

وی اضافه نمود: افزایش قیمت مسکن بیش از آن که تحت تأثیر عوارض باشد مبتنی بر تورم بوده است البته به جهت یاری روانی ما کوشش می کنیم تخفیفاتی را در زمینه عوارض قائل شویم.

شهردار تهران در خصوص ادامه فعالیت ساخت پلاسکو بدون دریافت پروانه نیز گفت: پلاسکو یک ساختمان انتفاعی است و قبلاً برج بوده که مصوبات شورای تأمین را نیز داشته است البته بعضی از موارد مطرح شده در شورای تأمین همچون رایگان بودن صدور پروانه غیرقانونی است هر چند که ما نیز نگاه مالی به این ساختمان نداریم.

شهردار تهران توضیح داد: پروانه پلاسکو در حال صدور است و مقرر شده بنیاد مستضعفان از ظرفیت پارکینگ پروانه که متعلق به شهرداری است کسری پارکینگش را تأمین کند ولی بنیاد می بایست هزینه مقاوم سازی آن را بپردازد.

حناچی در ارتباط با اشتباه معاونت حمل و نقل و ترافیک در اعلام زمان ورود و خروج به طرح ترافیک و جریمه هایی که بر بعضی از شهروندان تحمیل شده، گفت: جریمه ای برای این افراد صادر نشده و تنها برای آنها پیامک ارسال شده است.

4105

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 550

به "صدور مجوز پلاسکو در حال اجرا است، افزایش عوارض ساختمانی کمتر از 2 درصد در قیمت مسکن تأثیر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز پلاسکو در حال اجرا است، افزایش عوارض ساختمانی کمتر از 2 درصد در قیمت مسکن تأثیر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید