دانشگاه اصفهان نحوه حضوری شدن کلاس های درسی را اظهار داشت

به گزارش ساری فان، معاونت های آموزشی و دانشجویی دانشگاه اصفهان در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که کلاس های مقطع دکتری از اول آبان حضوری می گردد.

دانشگاه اصفهان نحوه حضوری شدن کلاس های درسی را اظهار داشت

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، معاونت های آموزشی و دانشجویی دانشگاه اصفهان در اطلاعیه ای مشترک نحوه حضوری شدن این دانشگاه را اعلام کردند.

براساس این اطلاعیه، کلاس های درسی در مقطع دکتری از ابتدای آبان به صورت حضوری برگزار می گردد و کلاس های مشترک بین دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد فعلا غیرحضوری باقی می ماند.

دانشجویان این دانشگاه صرفا با ارائه کارت الکترونیک تزریق 2 دز واکسن کرونا امکان پذیر است و در صورت عدم واکسینه شدن دانشجو، اجازه حضور به وی در فضای دانشگاه داده نمی گردد و تبعات آن، به عهده دانشجو خواهد بود.

بعلاوه در این اطلاعیه از دانشجویان مقطع دکتری متقاضی اسکان درخوابگاه خواسته به سامان پیشخوان گلستان مراجعه نموده و درخواست اسکان را اعلام نمایند.

برنامه ریزی و نظارت بر تشکیل کلاس های حضوری در دانشکده ها به عهده روسای دانشکده ها گذاشته شده است.

معاونان آموزشی و دانشجویی دانشگاه اصفهان در خاتمه این اطلاعیه اعلام نموده اند که در صورت ثبات شرایط ایمن و بهداشتی، برنامه ریزی تشکیل کلاس های عملی و آزمایشگاهی، برگزاری آزمون های خاتمه ترم و بازگشت به روال حضوری دانشگاه در دیگر مقاطع، در هفته های آینده صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1266

به "دانشگاه اصفهان نحوه حضوری شدن کلاس های درسی را اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه اصفهان نحوه حضوری شدن کلاس های درسی را اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید