خبرنگاران تماس های تلفنی مردم به اورژانس البرز سه برابر شد

به گزارش ساری فان، کرج - خبرنگاران - رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اظهار داشت که به دنبال شیوع بیماری کرونا، میزان تماس های تلفنی مردم با سامانه 115 اورژانس البرز سه برابر شده است.

خبرنگاران تماس های تلفنی مردم به اورژانس البرز سه برابر شد

دکتر مهرداد بابایی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت : شیوع کرونا ویروس سبب نگرانی در مردم شده و میزان جوابگویی اورژانس البرز را به تلفن های مردمی سه برابر شده است .

در هفته ای که گذشت کارشناسان پرستاری واحد ارتباطات و تریاژ تلفنی مرکز اورژانس 115 البرز به حدود 23 تماس تلفنی جوابگو بودند که از این تعداد حدود 12 هزار تماس با موضوع مشاوره در مورد کرونا ویروس بود. طی این مدت تکنسین های پرتلاش اورژانس برای انجام سه هزار و 687 ماموریت اعزام شدند.

پیش از این تعداد تماس های تلفنی هفتگی مردم البرز به 115 حدود هشت هزار مورد بود.

در جریان انجام این تعداد ماموریت ، 267 مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و سه هزار و 420 ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی صورت گرفت.

تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس های اورژانس 115 البرز بالغ بر یک هزار و 115 نفر بوده و یک هزار و 830 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

طی هفته ای که گذشت کارشناسان فوریت های پزشکی البرز برای انجام 10 ماموریت با فوریت گاز گرفتگی اعزام شدند و به 15 نفر با مشکل مسمومیت با منوکسید کربن خدمات درمان ارائه دادند. 12 تن از این افراد ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند و سه نفر از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

مردم می توانند برای دریافت پاسخ سوالات خود در ارتباط با کرونا ویروس با شماره تلفن 4030 تماس حاصل نمایید.

بیماری کرونا از سه هفته پیش در البرز شیوع پیدا نموده که طبق آخرین آمار تا به امروز 120 مورد مشکوک و مثبت در استان ثبت شده و 11 مورد مرگ مشکوک و سه مورد فوتی براثر ابتلا به کرونا ثبت شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 230

به "خبرنگاران تماس های تلفنی مردم به اورژانس البرز سه برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تماس های تلفنی مردم به اورژانس البرز سه برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید