خبرنگاران استاندار لرستان: مسائل نساجی بروجردباید سریعتر برطرف شود

به گزارش ساری فان، خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: مسائل مجموعه کارخانجات نساجی بروجرد باید پیگیری و در اسرع وقت برطرف شود.

خبرنگاران استاندار لرستان: مسائل نساجی بروجردباید سریعتر برطرف شود

سید موسی خادمی شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مسائل نساجی بروجرد گفت: نساجی بروجرد یکی از پیروز ترین صنایع استان و کشور است که با پتانسیل بالا در تولید، زمینه اشتغال یکهزار نفر را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: بخشی از مسائل این مجموعه مربوط به بدهی های معوق به بانک عامل و دستگاه های خدمات رسان مانند گاز، آب و برق می باشد که در زمینه رفع این مسائل ضمن همکاری با نساجی بروجرد باید اقدامات لازم سریعتر صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه طرح های بهسازی و نوسازی خوبی در مجموعه نساجی اجرا شده اضافه نمود: با توجه به استفاده از سرمایه ثابت کارخانه نساجی بروجرد در زمینه نوسازی و خرید دستگاه های جدید، سودآوری و بازگشت سرمایه آن با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا در کشور زمانبر است که در این راستا نساجی بروجرد نیاز به حمایت دارد.

استاندار لرستان اضافه نمود: شیوع بیماری کرونا تاثیر خود را بر صنایع استان و نساجی بروجرد گذاشته است که این موضوع باید با بررسی و کارشناسی رفع شود تا ضمن ادامه فعالیت این مجموعه، مسئله ای برای کارکنان آن نیز به وجود نیاید.

کارخانجات نساجی بروجرد یک شرکت بزرگ تولید پارچه در شهرستان بروجرد است.

این شرکت مجموعه ای از چند کارخانه مجاور و مرتبط با هم است که خطوط مختلف فرآوری، آماده سازی، تولید پارچه و رنگ آمیزی آن را انجام می دهند.

نساجی بروجرد در زمینی به مساحت 50 هکتار و در 124 هزار متر مربع مساحت بنا در سال 1362 ریال تأسیس شد و یکهزارو 200نفر پرسنل دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 369

به "خبرنگاران استاندار لرستان: مسائل نساجی بروجردباید سریعتر برطرف شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار لرستان: مسائل نساجی بروجردباید سریعتر برطرف شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید