خبرنگاران ارایه خدمات به افراد بدون ماسک در ادارات قزوین ممنوع شد

به گزارش ساری فان، قزوین - خبرنگاران - جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در قزوین با اشاره به انجام بازرسی سرزده از ادارات، بانک ها و واحدهای تولیدی استان به منظور آنالیز استفاده از ماسک، گفت: ورود ارباب رجوع بدون ماسک و ارایه خدمات به این افراد در ادارات و بانک های استان ممنوع است.

خبرنگاران ارایه خدمات به افراد بدون ماسک در ادارات قزوین ممنوع شد

منوچهر حبیبی روز یکشنبه با اعلام این خبر که از امروز 15 تیرماه استفاده از ماسک در واحدهای صنعتی و ادارات و همچنین بانک ها و شهرداری ها الزامی است، اضافه نمود: بازدیدهای سرزده از ادارات به منظور آنالیز این موضوع و همچنین آنالیز وضعیتسلامت کارکنان،صیانت از حقوق شهروندی و رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در دستور کار خود قرار گرفته است.

وی گفت: بنا به توصیه سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استفاده از ماسک مناسب ترین و ارزان ترین روش برای مقابله با کرونا است با توجه به تذکرات و ابلاغیه قبلی مقرر شده که کارمندان ادارات و کارگران واحدهای تولیدی و همچنین عوامل بروز او از ماسک استفاده کند.

حبیبی ادامه داد: به همین دلیل بازرسان ستاد کرونی استان به صورت سرزده از ادارات و واحدهای تولیدی بازدید و این مهم را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین تاکید نمود: مدیران ادارات و واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای سلامت پرسنل و کارکنان مسئولیت دارند و باید جوابگو باشند.

وی افزود: بانک ها، شهرداری ها، دستگاه های تامین اجتماعی و امور مالیاتی از جمله دستگاه های اداری هستند که بیشترین مراجعه نمایندگان را دارند و باید مراقبت بیشتری داشته باشند از 15 تیر ماه بر اساس مصوبه ستاد کرونا استفاده از ماسک در مکان های سرپوشیده ادارات و تجمعات الزامی است.

حبیبی یادآور شد: ادارات و دستگاه اجرایی از ارائه خدمات به ارباب رجوعی که از ماسک استفاده ننمایند باید خودداری نمایند و ارائه خدمات و عوامل وجود در ادارات مربوط به استفاده از ماسک است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 512

به "خبرنگاران ارایه خدمات به افراد بدون ماسک در ادارات قزوین ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارایه خدمات به افراد بدون ماسک در ادارات قزوین ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید