تشکیل صف کیلومتری در آفریقای جنوبی برای دریافت غذا و تجهیزات بهداشتی

به گزارش ساری فان، هزاران نفر از مردم آفریقای جنوبی که به دلیل اعمال مقررات رفت وآمد برای تأمین ملزومات حیاتی خود دچار مشکل شده اند، برای دریافت غذا و تجهیزات پزشکی صف های طولانی تشکیل دادند.

تشکیل صف کیلومتری در آفریقای جنوبی برای دریافت غذا و تجهیزات بهداشتی

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از ای.بی.سی. نیوز، هزاران نفر از مردم آفریقا برای دریافت یاری های غذایی و تجهیزات بهداشتی در بحبوحه کرونا صف های چند کیلومتری تشکیل دادند.

تصاویر هوایی نشان می دهد که این جمعیت انبوه در حومه پرتوریا، پایتخت آفریقای جنوبی تجمع نموده اند.

گروه هایی از سازمان های مذهبی، خیریه ها و سازمان های امدادی حدود 10 هزار کیسه ذرت، سبزیجات، ماسک و مواد ضدعفونی کننده به مردم اهدا کردند.

وزارت بهداشت آفریقای جنوبی اعلام نموده است که طی 24 ساعت گذشته، هزار و 160 مورد جدید ابتلا به ویروس را شناسایی نموده اند که این بالاترین میزان ابتلای روزانه از ماه مارس تا به امروز بوده است.

به این ترتیب شمار مبتلایان ویروس در آفریقای جنوبی به 15 هزار و 515 نفر افزایش پیدا کرد و با ثبت سه مورد فوتی جدید شمار قربانیان ویروس هم در این کشور به 263 نفر رسید.

با این حساب، آفریقای جنوبی به کانون شیوع ویروس در قاره آفریقا تبدیل شده است و بیشترین شمار مبتلایان به ویروس را در این قاره دارد.

بعدازاین کشور مصر با 11 هزار و 719 نفر بالاترین شمار مبتلایان به ویروس کووید-19 را در این قاره دارد.

4106/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 365

به "تشکیل صف کیلومتری در آفریقای جنوبی برای دریافت غذا و تجهیزات بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل صف کیلومتری در آفریقای جنوبی برای دریافت غذا و تجهیزات بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید