برگزاری مجازی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد تصویب شد

به گزارش ساری فان، رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اشاره به ظرفیت 10 هزار نفری برای پذیرش دانشجوی دکتری گفت: برگزاری مجازی مصاحبه دکتری در جلسه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو تصویب شد.

برگزاری مجازی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد تصویب شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری مصاحبه داوطلبان دکتری به صورت مجازی اطلاع داد و گفت: در جلسه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو، برگزاری آزمون مصاحبه به صورت مجازی تصویب شد، اما هنوز به ما ابلاغ نشده و در صورتی که به ما ابلاغ گردد، امکانات مصاحبه داوطلبان دکتری به صورت مجازی فراهم شده و در حال حاضر در حال چک نهایی است.

وی اضافه کرد: در صورتی که بنا بر مصاحبه مجازی باشد، براساس یک تقویم زمانی به وسیله سامانه تاریخ مشخصی را برای هر داوطلب اعلام خواهیم کرد تا در جلسه مصاحبه مجازی حضور یابند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره آمار ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری برای سال تحصیلی جدید، توضیح داد: سال جاری ظرفیت پذیرش دوره دکتری حدود 10 هزار نفر در رشته گرایش های مختلف است که با سال های قبل تفاوت قابل ملاحظه ای در آمار پذیرش نداریم.

کاظمی در ادامه اظهار داشت: به همان میزانی که به دانشگاه آزاد اسلامی ماموریت داده گردد، به همان میزان با کیفیت متفاوت، هوشمندانه تر و هدف مند تر نیروی متخصص برای برطرف احتیاج های کشور تربیت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه حدود سه هفته بعد از برگزاری آزمون دکتری امکان اعلام نتایج به وسیله سازمان سنجش وجود دارد، گفت: در همین زمان، فرصت انتخاب رشته در دانشگاه آزاد همزمان با سایر زیرنظام ها به وجود خواهد آمد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه داوطلبان رزومه علمی خود را هر چه زودتر تکمیل و آماده نمایند، اضافه کرد: از داوطلبان دوره دکتری درخواست می کنیم، مستندات و سوابق آموزشی و پژوهشی خود را از همین حالا آماده نمایند؛ به طور مثال اگر قرار است داوطلبان سوابق را از واحد های دانشگاهی خود و یا نشریات بگیرند، هرچه سریع تر اقدام نمایند.

وی در انتها توضیح داد: سال جاری نیز به دلیل شرایط کرونا در کشور، سامانه ای برای بارگذاری سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان در نظر گرفته شده و داوران ما سوابق را به وسیله این سامانه آنالیز خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 546

به "برگزاری مجازی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجازی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید