ارسال یاری های انسان محبت آمیز روسیه برای مردم ونزوئلا

به گزارش ساری فان، سفیر روسیه در کاراکاس از ارسال قریب الوقوع یک محموله عظیم از یاری های انسان محبت آمیز، شامل طیف وسیعی از داروهای مناسب برای مبارزه با کرونا به ونزوئلا اطلاع داد.

ارسال یاری های انسان محبت آمیز روسیه برای مردم ونزوئلا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، سرگئی مالک-باگداساروف سفیر فدراسیون روسیه در کاراکاس امروز، یکشنبه اظهار داشت که کشورش میخواهد در آینده نزدیک در چارچوب یاری ها ی انسان محبت آمیز برای مبارزه با ویروس کرونا، بیش از 40 تن دارو به ونزوئلا ارسال کند.

سفیر روسیه گفت: در آینده بسیار نزدیک و قبل از روز جشن پیروزی، 9 ماه مه (20 اردیبهشت ماه) ، ما انتظار داریم که یک محموله از انواع داروهای جدید در مقیاس عظیم که بیش از 40 تن می گردد، از روسیه به ونزوئلا ارسال گردد. صحبت بر سر برنامه تحویل داروهای بسیار حیاتی برای گروه وسیعی از شهفرایندان ونزوئلایی است که به آنها احتیاج دارند.

این دیپلمات بلندپایه روس بطور دقیق معین نکرد که این محموله شامل چه اقلامی می گردد و این یاری ها چه زمانی به کاراکاس وارد می گردد.

مالک-باگداساروف همچنین گفت که روسای وزارتخانه های بهداشت و درمان دو کشور روسیه و ونزوئلا چند روز قبل با یکدیگر گفتگوی تلفنی داشته و طیف گسترده ای از موضوعات ، از جمله فرایند مبارزه با ویروس کرونا را مورد آنالیز و گفتگو قرار دادند.

لازم به یادآوری است، اخیراً ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در جریان مذاکرات تلفنی با نیکولاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا ، شرایط بازار جهانی نفت و اوضاع پیرامون همه گیری ویروس کرونا را مورد آنالیز قرار دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 370

به "ارسال یاری های انسان محبت آمیز روسیه برای مردم ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال یاری های انسان محبت آمیز روسیه برای مردم ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید