طراحی سایت: اختلال خدمات کلود آمازون وب سایت های مشهور را از کار انداخت

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، از جمله مهم ترین سایت های مختل شده می توان به نتفلیکس، دیزنی پلاس، رابین هود و تعداد زیادی از اپلیکیشن های وابسته به خدمات کلود آمازون اشاره نمود.

طراحی سایت: اختلال خدمات کلود آمازون وب سایت های مشهور را از کار انداخت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

نکته جالب اینکه اختلال یادشده باعث شد حتی تعدادی از وب سایت های تجارت الکترونیک آمازون نیز از دسترس خارج شوند و این رویداد در آستانه تعطیلات کریسمس موجب ناخشنودی بسیاری از کاربران شده است.

آمازون با صدور بیانیه ای از بازگشت بسیاری از خدمات خود به حالت عادی خبر داده و افزوده که در کوشش است سایر خدمات خود را نیز به حالت عادی بازگرداند.

دوربین های امنیتی Ring آمازون، برنامه بانکداری تلفن همراه Chime و جاروبرقی رباتیک iRobot که از خدمات کلود آمازون استفاده می نمایند، هم طبق گزارش های درج شده در صفحات شبکه های اجتماعی دچار مشکل شدند.

نتفلیکس که تقریباً تمام زیرساخت های خود را بر روی خدمات کلود آمازون مستقر نموده، در پی وقوع این اختلال 26 درصد از ترافیک خود را از دست داد.

آمازون مدعی شده که این قطعی مربوط به بعضی سخت افزارهای شبکه بوده و به رابط برنامه نویسی آمازون و مجموعه ای از پروتکل ها که برای ساخت و یکپارچه سازی نرم افزارهای کاربردی استفاده می گردد، مرتبط است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1297

به "طراحی سایت: اختلال خدمات کلود آمازون وب سایت های مشهور را از کار انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: اختلال خدمات کلود آمازون وب سایت های مشهور را از کار انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید