کافه گردی در گوشه های دنج شهر زیبای آنتالیا

به گزارش ساری فان، اگر علاقمند به کافه­ گردی هستید، در این مقاله قصد داریم شما را با برترین کافه­ های آنتالیا در ترکیه آشنا نماییم.

کافه گردی در گوشه های دنج شهر زیبای آنتالیا

کافه­ گردی یکی از تفریحات مرسوم در سراسر دنیا به شمار میرود. کافه­ ها با توجه به محیط و شرایطی که دارند معمولاً از امکانات خاص و منحصر به فردی نیز برخوردارند که آن ­ها را از سایر کافه ­ها متمایز می نماید. به همین علت بعضی افراد کافه­ گردی را به عنوان یک تفریح انتخاب می نمایند تا حضور در فضای انواع کافه ­ها را تجربه نمایند.

ترکیه یکی از مقاصد محبوب برای گردشگری در دنیا به شمار می آید که به خصوص در میان ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است. شهر آنتالیا که در جنوب این کشور قرار گرفته است مجموعه گردشگران بسیاری را در طول سال به سمت خود می کشاند. از ویژگی­ های منحصر به فرد کشور ترکیه می توان به قهوه­ های با کیفیت و خوش طعم آن اشاره نمود که در کافه ­های آن برای مشتریان سرو می گردد.

برای رزرو مقرون به صرفه ترین و متنوع ترین تورهای آنتالیا خبرنگاران اینجا کلیک کنید.

کافه کوچک و دوست داشتنی لل

در خیابان اسکله کاداسی (Iskele Caddesi) در شهر آنتالیا یک کافه کوچک و دوست داشتنی قرار گرفته است که کافه لل نام دارد. این کافه در واقع کلبه چوبی کوچکی محسوب می گردد که از آن برای تهیه قهوه استفاده می گردد و برای مشتریان بر روی میز و صندلی­ هایی که در فضای باز قرار گرفته اند، سرو می گردد.

این کافه کوچک و دوست داشتنی به وسیله درختان و بوته­ های گل احاطه شده و در محیطی پر از سایه درختان قرار گرفته است که نشستن بر روی صندلی­ های این کافه و نوشیدن قهوه در تابستان را لذت بخش­تر می نماید. در این کافه خبری از خدمات میز نیست و مشتریان باید سفارش خود را در پیشخوان کافه ثبت نمایند.

بسته به این­که مشتری در چه زمانی از روز به آن­جا مراجعه نموده باشد، کافه لل منوی خاصی در اختیار آن­ها قرار می گیرد که همه­ این منو ها دارای خوردنی و نوشیدنی­ های خوشمزه ای هستند. در کافه لل در کنار نوشیدن قهوه مشتریان می توانند سایر نوشیدنی ها را نیز سفارش داده و نوش جان نمایند.

برترین کافه­ های آنتالیا | قهوه بایرامفندی عثمانلی

یکی از زیبا ترین کافه های آنتالیا کافه بایرامفندی عثمانلی نام دارد که به واسطه قرار گرفتن در کنار رودخانه اکسو، همچون گوشه­ دنجی از بهشت است. یک پل کوچک و چندین آبشار زیبا در اطراف این کافه وجود دارد که جملگی بر زیبایی های این کافه دنج می افزایند.

این کافه می تواند برترین مکان برای استراحت و نوشیدن قهوه­ های سنتی و درجه یک ترکی باشد که می توانید در حدود 10 نوع قهوه متنوع مانند قهوه سنتی افندی (Efendi)، قهوه افه (Efe) با 11 طعم متفاوت و متنوع و قهوه مخصوص عثمانلی را در آن امتحان نموده و نوش جان کنید.

در کنار قهوه های خوش طعم و متنوع این کافه می توانید برترین دسر ها و شیرینی­ های ترکی را با طعم­ های متفاوت و لذیذ امتحان کنید. در این کافه زیبا یک نوع سوفله شکلاتی به نام Fincan Kek برای مشتریان سرو می گردد که یکی از لذیذترین و خوش طعم ­ترین دسرهایی به شمار می آید که می توانید در طول عمر خود امتحان کنید.

کافه بار دم لیک

کافه دم لیک از زیبا ترین کافه های آنتالیا محسوب می گردد که یک حیاط زیبا با فضای باز دارد که در آن درختان و گل­ های زیبایی وجود دارد. به همین منظور پیاده­ رو هایی در اطراف حیاط در نظر گرفته شده که بر زیبایی­ های این کافه زیبا می افزاید. در این کافه میزها با فاصله از یکدیگر قرار گرفته اند تا این حس را به مشتریان منتقل نمایند که در خانه خود مشغول نوشیدن قهوه هستند.

کافه بار دم لیک، انواع قهوه­ های خوش طعم را در کنار نوشیدنی­ های دیگر قرار داده است. در منوی این کافه گزینه­ هایی برای غذا نیز وجود دارد که البته محدود هستند اما از طعم و کیفیت خوبی برخوردار می­باشند.

کافه قلعه (Castle)

بر فراز صخره ای مشرف به دریای مدیترانه کافه ای زیبا قرار گرفته است که به نام کافه قلعه شناخته می گردد. این کافه که در نزدیکی برج قدیمی به نام هیدیرلیک (Hidirlik) قرار گرفته، فضای بسته ندارد زیرا یک کافه تابستانی به شمار می آید. به همین علت، این کافه از مشتریان خود در فضای باز پذیرایی می نماید.

کافه قلعه در واقع یک کافه رستوران محسوب می گردد که منوی غذایی متنوعی دارد و شما به عنوان مشتری می توانید انتخاب های خوشمزه ای در میان آن­ها داشته باشید. یکی از برترین انتخاب­ ها در منوی غذایی این کافه مربوط به غذا های دریایی است که تجربه هیجان ­انگیزی برای شما رقم خواهد زد. در این کافه رستوران علاوه بر قهوه نوشیدنی ­های متنوع دیگری برای مشتریان سرو می گردد.

کافه یِمِن (Yemen Kahvesi)

این کافه در آنتالیا شباهت بسیار زیادی به رستوران­ های آمریکایی دارد که در منطقه مراد پاشا قرار گرفته و فضای بسیار بزرگی نیز دارد. فضای بزرگ این کافه باعث شده که برای بازی و تفریح بچه ها فضای کافی و مناسبی وجود داشته باشد تا والدین بتوانند در نهایت آرامش قهوه خود را بنوشند و از نوشیدن آن لذت ببرند.

کافه یمن منوی قهوه بسیار متنوع و تحسین­ برانگیزی دارد زیرا در این کافه انواع قهوه با برترین دانه ­های قهوه از برزیل، کاستاریکا، گواتمالا، کنیا، کلمبیا، یمن و غیره به مشتریان عرضه می گردد. در این کافه می توانید علاوه بر قهوه ­های متنوع، از منو بستنی­ های خوشمزه انتخاب نموده و میل کنید.

برترین کافه­ های آنتالیا | کافه مادو

کافه مادو (Mado) همزمان یک نانوایی نیز محسوب می گردد که به عنوان یکی از برترین کافه های آنتالیا شناخته می گردد. در طراحی داخلی این کافه از رنگ­های سفید و کرم استفاده شده که ظاهری مدرن و ساده به این کافه بخشیده است. پیشخوان این کافه به رنگ سیاه به گونه ای طراحی شده که یکنواختی رنگ ها و طراحی را از بین ببرد.

کافه مادو منوی قهوه بسیار متنوعی دارد و مشتریان قادر خواهند بود که انتخاب­های متفاوتی از داخل منو داشته باشند. یکی از برترین گزینه ها در منوی این کافه، کاپوچینو است که یکی از دلایل معروفیت کافه مادو نیز به شمار می آید. بعلاوه دسرهای خوشمزه ای مانند کونفه در این کافه سرو می گردد که در کنار قهوه طعم هیجان­انگیزی را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

کافه کافیتینر

از معروف­ ترین کافه­ های آنتالیا به شمار می آید که شعبه­ های متعددی در خارج و داخل ترکیه دارد. در این کافه، قهوه مخصوصی فراوری شده و به فروش می رسد که گورمی کافی نام دارد و در فراوری آن از دانه­ های قهوه اتیوپیایی استفاده می گردد.

استفاده از این دانه ­ها برای فراوری قهوه باعث می گردد که قهوه معطر و غلیط گردد و طعم و ظاهر دلچسب و خوشمزه ای پیدا کند. اسپرسو، آمریکانو، لاته و غیره نیز از انواع قهوه­ های مرسوم هستند که در این کافه برای مشتریان سرو می گردد. فراپه، بستنی، کیک میوه ای و شکلات از دیگر گزینه ­هایی هستند که در منوی رستوران برای سفارش وجود دارد.

برترین کافه­ های آنتالیا | کافه رابرتز کافی کنیالتی

از برترین کافه­ های آنتالیا به حساب می آید که ساختمان آن به صورت کامل از چوب ساخته شده است. برای نوشیدن یک قهوه اصیل می توانید به این کافه مراجعه کنید و نوشیدنی خود را از میان 8 نوع قهوه متفاوتی که از کلمبیا، گواتمالا، کنیا، اتیوپی، جزیره جاوه، گینۀ نو، کاستاریکا و برزیل در این کافه وجود دارد انتخاب کنید.

اسموتی، پنکیک کریپ، میلک شیک، آبمیوه و غذاهایی مثل ساندویچ، سالاد، برگر، کیک و پاستا از سایر گزینه ­هایی هستند که در منوی این کافه در کنار قهوه وجود دارد و مشتریان می توانند سفارش دهند.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1539

به "کافه گردی در گوشه های دنج شهر زیبای آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه گردی در گوشه های دنج شهر زیبای آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید