ویدیوی گیم پلی Skull and Bones فرایند و قابلیت های بازی را نشان می دهد

به گزارش ساری فان، ویدئو تازه لو رفته از عنوان جمجمه و استخوان ها (Skull and Bones) یک دیدگاه کلی از بازی تازه یوبیسافت (Ubisoft) ارائه می نماید.

ویدیوی گیم پلی Skull and Bones فرایند و قابلیت های بازی را نشان می دهد

طبق چیزی که در ویدئو معین شده، این بازی در اقیانوس هند جریان دارد. همینطور اینکه بازه زمانی آن دوران طلایی سارقان دریایی است. شما در اصل یک کارگر ساده در کشتی هستید. هدف اصلی کاراکتر شما در بازی جمجمه و استخوان ها تبدیل شدن به معروف ترین سارق دریایی منطقه است.

در ابتدا شما با یک میزان دهاو (Dhow)، ارز داخل بازی، آغاز خواهید کرد. هرچه بیشتر پیش بروید، سطح بدنامی (Infamy) شما نیز ارتقاء پیدا خواهد نمود. با ارتقاء آن شما می توانید کشتی های مختلف را بسازید. هر کشتی قابلیت خاص خود را دارد که با توجه به سبک بازی، مورد انتخابیتان نیز فرق خواهد نمود.

سطح بدنامی نیز به روش های مختلف ارتقاء پیدا خواهد نمود. بازیکنان می توانند مأموریت های مختلف را انجام داده و حتی به صورت گروهی این کار را انجام دهند. بدنامی به وسیله کارهای دیگر مثل شرکت در رویدادهای بزرگ یا یافتن گنج نیز ارتقاء پیدا خواهد نمود. همینطور اینکه اگر در مبارزات سخت پیروز شوید، قطعاً پاداش خوبی دریافت خواهید کرد.

بازی جمجمه و استخوان ها مدت زیادی است که در حال ساخت است. این پروژه یکی از بزرگ ترین موارد یوبیسافت بوده و به شدت برای این شرکت اهمیت دارد. به همین علت است که دست از ساخت آن بر نداشته است. طبق چیزی که این شرکت اعلام نموده بازی جمجمه و استخوان ها در اواسط سال 2023 میلادی عرضه خواهد شد. تمرکز اصلی بازی نیز روی بخش چند نفره است.

عناوین اخیر یوبیسافت چندان از کیفیت بالایی برخوردار نبودند. به همین علت است که اگر بحث امتیاز و نظر منتقدان را در نظر داشته باشیم، یوبیسافت در شرایط چندان خوبی قرار ندارد. حال جمجمه و استخوان ها می تواند این شرکت را از این شرایط نجات دهد. ایده پشت این بازی بسیار خوب بوده و به همین علت پتانسیل بسیار زیادی دارد. با این حال با یک عرضه بد می تواند تمام زحمات کارمندان یوبیسافت نیز از بین برود. پس بهتر است این شرکت جمجمه و استخوان ها را در کامل ترین حالت خود عرضه کند.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1475

به "ویدیوی گیم پلی Skull and Bones فرایند و قابلیت های بازی را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوی گیم پلی Skull and Bones فرایند و قابلیت های بازی را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید