منظره بازار گوشی های هوشمند نسل پنجم تلفن همراه تا سال 2027

به گزارش ساری فان، یکی از بازار هایی که منظره رو به گسترشی دارد، بازار گوشی های نسل پنجم تلفن همراه در دنیا است.

منظره بازار گوشی های هوشمند نسل پنجم تلفن همراه تا سال 2027

پایگاه Research and Markets در گزارشی به آنالیز منظره بازار گوشی های نسل پنجم تلفن همراه تا سال 2027 پرداخت. در این گزارش آمده است: امروزه استقبال مردم سراسر دنیا به استفاده از گوشی های نسل پنجم تلفن همراه رو به افزایش است.

ارزش بازار دنیای تلفن های هوشمند نسل پنجم (5G) در سال 2021 به مقدار 32.21 میلیارد دلار آمریکا برآورد شد. این در حالی است که انتظار می رود این بازار تا سال 2027 به مقدار 4167.07 میلیارد دلار آمریکا برسد. گوشی های هوشمند نسل پنجم تلفن همراه، گوشی هایی با ویژگی های پیشرفته و عملکردی فراتر از عملکرد سنتی به مانند ارسال پیغام و یا برقراری تماس است.

در این گزارش بعلاوه آمده است: امروزه علاقه مصرف نمایندگان به تلفن های نسل پنجم در حال افزایش است و ازاین رو نیز سازندگان ریز تراشه ها، در حال سوق دادن برند های سازنده گوشی های همراه برای استفاده از تراشه های 5G در خط فراوری تلفن های همراه شان هستند. با توجه به افزایش جمعیت شهر ها و نیز افزایش آگاهی مصرف نمایندگان در مورد افزایش آگاهی مصرف نمایندگان در زمینه افزایش مصرف دستگاه های تلفن همراه و نیز افزایش یکپارچگی فناوری واقعیت افزوده (AR)، همه این ها رشد بازار را در سال های پیش رو افزایش می دهد. بر این اساس پیش بینی می گردد در سال های 2022 تا 2027 نرخ رشد مرکب سالانه به مقدار 124.90 درصد رشد داشته باشد.

در این آنالیز تحلیلی، بازار محصولات گوشی های نسل پنجم بر اساس دو مولفه فروش آنلاین و آفلاین مورد تجزیه و تحلیل نهاده شد. در سال 2021 بخش آفلاین سهم عمده ای، در حدود بیش از 61 درصد از بازار را در اختیار داشت. مجاری فروش آفلاین گوشی های هوشمند نسل پنجم شامل فروشگاه های خرده فروشی، هایپرمارکت ها، فروشگاه های موبایل و مغازه های فروش برند های گوشی های همراه می شد. طبق این داده ها، بسیاری از مصرف نمایندگان ترجیح می دهند تا وسایل الکترونیکی و کالا های مصرفی را از فروشگاه های معتبر محلی خریداری نمایند؛ چرا که این فروشگاه ها مصرف نمایندگان را قادر می سازند تا پیش از خرید بتوانند کالا را به دست گرفته و از نزدیک شاهد آن باشند.

این گزارش بعلاوه تحلیل ها در مورد مقدار محموله های گوشی های همراه را نیز مورد آنالیز قرار داده و می نویسد: انتظار می رود به علت افزایش تقاضا برای اتصال پرسرعت داده برنامه های مبتنی بر (اینترنت اشیاء) محموله های ارسالی حاوی تلفن های هوشمند نسل پنجم (در دنیا) افزایش یابد.

این گزارش بعلاوه بازار مصرف گوشی های هوشمند نسل پنجم تلفن همراه را بر اساس منطقه نیز مورد آنالیز قرار داده و می نویسید: منطقه آسیا - اقیانوسیه سهم عمده بازار در این زمینه - در حدود بیش از 65 درصد بازار- را در دست دارند. بعلاوه بسیاری از کشور های بزرگ نظیر هند و ویتنام، بزودی و درآینده ای نزدیک شبکه های خود را به روی نسل پنجم تلفن همراه سوئیچ خواهند کرد. در خود منطقه آسیا- اقیانوسیه، کشور چین 58 درصد از بازار را به علت رشد فزاینده مالی و فناوری های دیجیتال در دست دارد.

منبع: پایگاه Research and Markets

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1546

به "منظره بازار گوشی های هوشمند نسل پنجم تلفن همراه تا سال 2027" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منظره بازار گوشی های هوشمند نسل پنجم تلفن همراه تا سال 2027"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید