استادیوم تختی برای بازسازی همچنان منتظر تخصیص بودجه

به گزارش ساری فان، مدیر مجموعه ورزشی تختی گفت: برای بازسازی مجموعه ورزشی تختی منتظر نظر کارشناسان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و تخصیص بودجه هستیم تا در سال جدید کار بازسازی را شروع کنیم.

استادیوم تختی برای بازسازی همچنان منتظر تخصیص بودجه

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حمیدرضا حسین پور، مدیر مجموعه ورزشی تختی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط استادیوم تختی برای بازسازی اظهار کرد: در حال حاضر که استادیوم تختی به دلیل پیشگیری و کنترل ویروس کرونا تعطیل است و برنامه خاصی در آن انجام نمی گردد. البته طی بازدیدی که مشاور شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از شرایط کابل های مجموعه ورزشی تختی داشت یکسری آزمایشات روی مقاومت کابل ها انجام شد تا پس از احتیاجسنجی اعلام نمایند که کابل ها احتیاج به تعویض دارند یا با بازسازی هم قابل استفاده هستند.

وی گفت: برای آغاز این پروژه در حال حاضر منتظر پاسخ نظر کارشناسی مشاوران شرکت توسعه هستیم تا نتیجه نهایی را به ما اعلام نمایند.

حسین پور همچنین در پاسخ به این پرسش که چقدر هزینه برای بازسازی مجموعه ورزشی تختی برآورد شده است، اظهار داشت: هنوز هزینه بازسازی معین نیست و منتظر پاسخ کارشناسان شرکت توسعه هستیم . در صورتی که کابل ها احتیاج به تعویض داشته باشند قطعا هزینه آن بیشتر خواهد شد.

وی در سرانجام گفت: آنچه وزیر ورزش برای بازسازی این مجموعه پیش از این اختصاص داده بود چیزی حدود 15 میلیارد تومان بود که معین نیست با توجه به شرایط بودجه وزارت در سال 99 چه مقدار از این مبلغ به بازسازی تختی تخصیص پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 181

به "استادیوم تختی برای بازسازی همچنان منتظر تخصیص بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم تختی برای بازسازی همچنان منتظر تخصیص بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید