واریز یارانه کرونا تا ساعاتی دیگر

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران، دومین مرحله یارانه حمایت معیشتی کرونا که مربوط به دی ماه است ساعت 24 امروز شنبه 27 آذر به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.

واریز یارانه کرونا تا ساعاتی دیگر

روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اطلاعیه ای اعلام نموده است: پیرو مصوبات مجلس محترم شورای اسلامی و ستاد ملی مبارزه با کرونا دومین مرحله یارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد براساس لیست افراد مشمول اعلام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعت 24 روز شنبه مورخ 27 آذر 1399 به حساب ذی نفعان واریز می گردد و قابل برداشت است.

در این اطلاعیه آمده که مبلغ این مرحله از یارانه همانند مرحله اول، برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد ماهانه 120 هزار تومان است.

همچنین افرادی که هیج یک از اعضای خانواده آنها حقوق دریافت نمی نمایند، تحت پوشش بیمه نباشند، طبق شاخص های بانکی از حداقل حقوق برخوردار نباشند و جزو مشمولان یارانه معیشتی باشند، ماهانه 100 هزار تومان دریافت می نمایند.

طی دو روز گذشته بعضی از مردم اعلام کردند که یارانه معیشتی را دریافت نموده اند که موجب نگرانی بعضی دیگر شده بود، چرا که تصور می کردند یارانه معیشتی کرونا واریز شده و آنها از لیست مشمولان حذف شده اند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 846

به "واریز یارانه کرونا تا ساعاتی دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز یارانه کرونا تا ساعاتی دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید