مقاله: کولوسئوم (Colosseum)، معماری کولوسئوم رم، تور کولوسئوم، خرید بلیت کولوسئوم

به گزارش ساری فان، همچنین این مکان به عنوان محل مجرمان نیز معروف است، آن ها عقیده دارند که افراد زیادی در این محل شاهد مرگ دیگران بوده و از آن لذت برده اند و این یک جرم به حساب می آید و بی احترامی به پروردگار می باشد.

مقاله: کولوسئوم (Colosseum)، معماری کولوسئوم رم، تور کولوسئوم، خرید بلیت کولوسئوم

در این قسمت 40 عدد پنجره کوچک مستطیل شکل وجود دارد و آثار دیوار کوب ها و بندگاه ها هنوز هم روی دیوارهای این طبقه تعیین است، این دیوار کوب ها برای محکم نگاه داشتن تیرک هایی که سایبان آمفی تئاتر را حمل می کردند، استفاده میشده است.

به طور کلی مسیحیان، کولوسئوم را به عنوان محلی می شناسند که تعداد زیادی از مومنانشان در آن به شهادت رسیده یا مورد آزار و اذیت امپراطوری رم قرار گرفته اند، بعضی هم عقیده دارند تنها این تماشاخانه نیست که مقدس است بلکه تمامی رم آغشته به خون شهدای مسیحیت می باشد و باید مقدس به شمار آید.

بلیط کولوسئوم یک بلیت چند منظوره و دو روزه است که شامل بازدید از تپه Palatine و میدان رومی نیز می گردد. با دریافت بلیت تان در ورودی تپه Palatine که در آنجا به ندرت صف برای دریافت بلیت وجود دارد، نیازی به ایستادن در صف های اجتناب ناپذیر کولوسئوم نخواهید داشت. در هنگام بازدید از کولوسئوم یک کفش پیاده روی خوب بپوشید تا بتوانید به راحتی بر روی سنگ های ناهموار راه رفته و به سکوهای بالایی بروید تا نمای بهتری را ببینید. توجه داشته باشید که اجازه ندارید کیف های عظیم، کوله پشتی یا چمدان به داخل کولوسئوم ببرید و بیرون محوطه نیز جایی برای به امانت گذاشتن آنها نیست. راس ساعت 8:30 صبح درهای کولوسئوم به روی عموم باز می گردد. بنابراین حدود 10 دقیقه قبل خودتان را به آنجا برسانید. بهترین زمان برای دریافت عکس و تماشای زیبایی حقیقی این بنا هنگام شب است. تعداد زیادی فروشنده در این ناحیه وجود دارد که سعی در فریفتن شما برای فروختن اجناسشان دارند. اغلب آن ها خیلی اصرار می ورزند، اگر تمایلی ندارید کافی است کلمه No را به زبان بیاورید. البته ممکن است باز هم دست از سر شما بر ندارند، بنابراین فقط بدون توقف به راهتان ادامه دهید. حتما کفش مناسب بپوشید، چرا که بیشتر این ناحیه به همان حالت باستانی خود مانده است. مقدار کافی آب آشامیدنی به همراه داشته باشید. کلاه آفتاب گیر و کرم ضد آفتاب فراموش نگردد. کولوسئوم تا حدودی برای افراد معلول حرکتی قابل دسترس است. یک آسانسور برای رفتن به طبقه اول در سمت شمالی وجود دارد.

منبع مقاله: کولوسئوم (Colosseum)، معماری کولوسئوم رم، تور کولوسئوم، خرید بلیت کولوسئوم

انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1016

به "مقاله: کولوسئوم (Colosseum)، معماری کولوسئوم رم، تور کولوسئوم، خرید بلیت کولوسئوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کولوسئوم (Colosseum)، معماری کولوسئوم رم، تور کولوسئوم، خرید بلیت کولوسئوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید