مقاله: راهنمای کامل نوبت دهی تعویض پلاک و شرایط تعویض پلاک

به گزارش ساری فان، زمانی که سند مالکیت خودرو یا همان برگ سبز از بین برود، گم گردد یا که قابل استرداد نباشد باید یک فرم استشهادیه را پر کنید که سه نفر آن را امضا کرده باشند. یک نسخه از این فرم را به اداره ثبت ارائه خواهید کرد و بر اساس نسخه دیگر، آگهی سرقت یا گم شدن سند را در روزنامه کثیرالانتشار منتشر می کنید. اگر تا ده روز بعد اعتراضی نرسید، اداره ثبت سند المثنی را برایتان صادر خواهد کرد.

مقاله: راهنمای کامل نوبت دهی تعویض پلاک و شرایط تعویض پلاک

5- در مرحله آخر نیز اگر قبلا دراین سایت ثبت نام کرده اید با یوزر و پسورد خود وارد می شوید.

زمانی می توانید یک سند را از رهن خودروساز در بیاورید که تمام اقساط آن را پرداخت کرده باشید. پس از این کار با مدارک زیر و پرداخت وجوه مورد نیاز به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنید.

در حال حاضر برای هر متقاضی امکان رزرو فقط یک نوبت در مراکز تعویض پلاک وجود دارد. جهت ارایه خدمت به سایر مراجعین، از رزرو نوبت تکراری خودداری فرمایید.

شلوغی و ازدحام مراکز تعویض پلاک به خصوص در دوران شیوع کرونا از جمله چالش هایی بوده است که حالا قرار است از طریق فعال سازی یک سیستم نوبت دهی آنلاین برای مراکز تعویض پلاک، اندکی تسهیل گردد.

خبرنگاران| در حال حال حاضر نوبت دهی تعویض پلاک پس از شیوع کرونا در کشور و برای مقابله با گسترش آن توسط پلیس راهور اجرایی شده است.

6- در صورتی که نام کاربری و رمز عبور ندارید در ادامه ثبت نام را انجام می دهید و نوبت دهی اینترنتی مرکز تعویض پلاک تمام می گردد.

منبع مقاله: راهنمای کامل نوبت دهی تعویض پلاک و شرایط تعویض پلاک

انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1241

به "مقاله: راهنمای کامل نوبت دهی تعویض پلاک و شرایط تعویض پلاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمای کامل نوبت دهی تعویض پلاک و شرایط تعویض پلاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید