روشن کردن کولر در تاکسی ها الزامی است؟

به گزارش ساری فان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران توضیحاتی درباره روشن کردن کولر و احتمال انتقال کرونا از این طریق در تاکسی ها، ارائه کرد.

روشن کردن کولر در تاکسی ها الزامی است؟

به گزارش خبرنگاران، علیرضا قنادان در تبادل نظر با فارس درباره استفاده از کولر در تاکسی های پایتخت گفت: در سال های گذشته استفاده از کولر در تاکسی ها اجباری بوده ولی سال جاری به دلیل شرایط کرونا این موضوع با تغییراتی همراه شده است.

وی اضافه کرد: استفاده از کولر در تاکسی به دو صورت انجام می گیرد یکی روشن کردن تهویه داخل و دیگری تهویه خارجی به صورتی که تهویه داخلی سبب چرخش هوای داخل کابین تاکسی می گردد و تهویه خارجی هوای خارج از تاکسی را به خودرو وارد می نماید که نوع اول در صورت استفاده احتمال انتقال کرونا را به همراه دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تاکید نمود: در حال حاضر بر اساس آنالیز کارشناسان بهداشتی معین شده که پایین بودن پنجره تاکسی ها در پیشگیری از کرونا موثر است ولی به تدریج با گرم شدن بیشتر هوا استفاده از کولر نیز مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

قنادان اعلام نمود: در حال حاضر آخرین توصیه هایی که به ما ابلاغ شده، ضرورت پایین بودن پنجره های تاکسی در زمان حرکت خودرو است ولی با وارد شدن به فصل تابستان شرایط جدید را از کارشناسان وزارت بهداشت استعلام خواهیم کرد و آن را به اطلاع رانندگان و مسافران می رسانیم.

وی درباره نصب پارتیشن در تاکسی های پایتخت گفت: رانندگان تاکسی از دو طریق می توانند برای نصب این فضاهای جدا نماینده اقدام نمایند یکی به وسیله مراجعه به بعضی از پایانه ها در مناطق و دیگری به وسیله مراجعه به سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان، که به وسیله این سایت به سه نقطه در تهران جهت نصب پارتیشن به رانندگان معرفی می گردد.

قنادان اعلام نمود: نصب پارتیشن برای تاکسی های تهران به صورت تدریجی و رایگان در حال اجرا است

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 446

به "روشن کردن کولر در تاکسی ها الزامی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشن کردن کولر در تاکسی ها الزامی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید