تور قطر: لغو ویزا موقت ایران از مبداء قطر آنالیز می گردد

به گزارش ساری فان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تصمیم گیری نهایی در خصوص لغو موقتی ویزا ایران از مبدا قطر برای تسهیل ورود تماشاگران جام جهانی فوتبال در جلسه امروز ستاد اطلاع داد.

تور قطر: لغو ویزا موقت ایران از مبداء قطر آنالیز می گردد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش دنیای سفر به نقل از خبرگزاری ملت، عزت الله ضرغامی در خصوص پیشنهاد دو شهر کیش و قشم برای میزبانی از طرفداران جام جهانی گفت: جام جهانی قطر فرصت مناسبی برای حضور تماشاچیان این مسابقات به منطقه ها آزاد ایران و بازدید از ظرفیت های گردشگری کشور است.

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به مزیت جزایر جنوبی کشور، اضافه نمود: جزایری همانند کیش و قشم به علت دارا بودن زیرساخت های مناسب و نزدیکی به محل برگزاری مسابقات از مزیت نسبی برخوردار است.

ضرغامی اظهار کرد: سازمان منطقه ها آزاد با همکاری وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال برنامه ریزی مناسب برای استقبال، اسکان و گردشگری طرفداران جام جهانی قطر است؛ این برنامه ها منوط به جزیره کیش و قشم نیست بلکه برای باقی منطقه ها کشور هم برنامه ریزی ها در نظر گرفته شده است.

عضو کابینه دولت سیزدهم یادآور شد: در خصوص فرآیندهای قانونی موضوعات مربوط به لغو موقتی ویزا ایران از مبدا قطر به ویژه در شهرهای مختلف در جلسات ستاد تصمیم گیری صورت می پذیرد، به همین دلیل جلسه ای با ریاست معاون اول رئیس جمهور و وزرای مربوطه پیرامون این موضوع برگزار می گردد.

ضرغامی به خانه ملت گفت: آخرین جزئیات در نشست امروز با موضوع ریاست معاون اول رئیس جمهور مورد آنالیز قرار می گیرد، تمام تصمیمات این میزبانی از جمله حذف ویزا ورود طرفداران جام جهانی فوتبال به ایران اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1465

به "تور قطر: لغو ویزا موقت ایران از مبداء قطر آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: لغو ویزا موقت ایران از مبداء قطر آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید