قاسمی نژاد: به خاطر استقلال 25 روز صبر کردم، بازهم منتظر می مانم! خبرنگاران

به گزارش ساری فان، مهاجم مورد نظر استقلال بیان نمود من به خاطر استقلال 25 روز صبر کردم و حاضرم برای پوشیدن پیراهن این تیم خیلی بیشتر صبر کنم.

قاسمی نژاد: به خاطر استقلال 25 روز صبر کردم، بازهم منتظر می مانم! خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امین قاسمی نژاد مهاجم نیم فصل اول شهرخودرو می گوید به خاطر استقلال پیشنهادهای زیادی را از دست داده است.

امین قاسمی نژاد در باره حضور در باشگاه استقلال به رسانه گفت: با اعضای هیات مدیره استقلال جلسه خوبی داشتم. از آقای خلیل زاده، عبدیان، مددی، حجت نظری، آصفی و نامداری تشکر می کنم و آنها به من خیلی محبت داشتند. امیدوارم هرچه زودتر انتقال من به استقلال نهایی گردد.

او دامه داد: من به خاطر استقلال 25 روز صبر کردم و حاضرم برای پوشیدن پیراهن این تیم خیلی بیشتر صبر کنم. امیدوارم کارهای من انجام گردد تا بتوانم پیراهن استقلال را برتن کنم.

مهاجم مورد نظر استقلال در خصوص اینکه تیم های دیگری هستند که پول بیشتری می دهند هم گفت: به خاطر استقلال از خیلی چیزها گذشتم و دوست ندارم در خصوص آن صحبت کنم چون استقلال آنقدر باشگاه بزرگی است که به پوشیدن پیراهن این تیم افتخار می کنم.

قاسمی نژاد در خصوص اینکه فرهاد مجیدی در مصاحبه ای رسما نسبت به جذب او صحبت نموده است هم گفت: خوشحالم آقای فرهاد مجیدی که یکی از اسطوره های استقلال است نظر مثبتی در خصوص من دارد. مطمئنم با حضور آقا فرهاد و بازیکنان خوبی که استقلال دارد می توانیم کارهای بزرگی در این تیم انجام بدهیم.

طرفداری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 938

به "قاسمی نژاد: به خاطر استقلال 25 روز صبر کردم، بازهم منتظر می مانم! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی نژاد: به خاطر استقلال 25 روز صبر کردم، بازهم منتظر می مانم! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید