عبدالجبار: اگر لبران رکورد مرا بشکند، برای خوشحالی در سالن خواهم بود

به گزارش ساری فان، کریم عبدالجبار، بسیار امیدوار است که رکورد او در NBA از طریق لبران جیمز شکسته شود.

عبدالجبار: اگر لبران رکورد مرا بشکند، برای خوشحالی در سالن خواهم بود

به گزارش خبرنگاران، لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در چند سال آینده به رکورد کریم عبدالجبار، اسطوره تیم لیکرز در NBA خواهد رسید.

امتیازات جیمز در سرانجام فصل قبل لیگ اتحادیه ملی بسکتبال به 35367 رسید که 3020 امتیاز با کریم عبدالجبار به نام امتیازآورترین بازیکن تاریخ NBA فاصله دارد. البته کارل مالون، ستاره پیشین تیم یوتا جز با 36928 امتیاز هم همچنان بالاتر از لبران جیمز است.

جیمز به طور میانگین در هر فصل 1964 کسب کرده است. او با در نظر گرفتن این فرایند، یک سال و نیم دیگر به رکورد کریم می رسد که اواسط ژانویه سال 2023 خواهد بود. اگر فرایند امتیازگیری او در دوران شیوع کرونا را در نظر بگیریم (1443 امتیاز در فصل) او در سرانجام سال 2023 به رکورد کریم خواهد رسید.

کریم عبدالجبار در این مورد گفت: برای دیدن لحظه شکسته شدن رکوردم، هیجان زده هستم. من به رکوردها به نام یک دستاورد شخصی نگاه نمی کنم بلکه رکوردها از نظر من، موفقیت های انسانی هستند. اگر یک نفر بتواند کاری را انجام دهد که هرگز انجام نشده است، به این معنی است که همه ما در انجام آن تلاش می کنیم و این منبع امید و الهام است.

امتیازآورترین بازیکن تاریخ NBA ادامه داد: راجر بانیستر رکورد دوی 1600 متر را در سال 1954 به نام خود ثبت کرد ولی این رکورد تا به امروز از طریق 1400 نفر شکسته و حدود 17 ثانیه بهتر شده است. وقتی رکوردی شکسته می شود، همه ما برنده شده ایم. اگر لبران رکورد مرا بشکند، قطعا برای نشان دادن خوشحالی خودم در سالن خواهم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1207

به "عبدالجبار: اگر لبران رکورد مرا بشکند، برای خوشحالی در سالن خواهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالجبار: اگر لبران رکورد مرا بشکند، برای خوشحالی در سالن خواهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید