ببینید ، گل دیدنی حسین زاده مقابل بشیکتاش ، درخشش لژیونر ایرانی فقط در 5دقیقه!

به گزارش ساری فان، لژیونر ایرانی در ترکیب شارلروا مقابل بشیکتاش نهاده شد و پیروز به گلزنی شد.

ببینید ، گل دیدنی حسین زاده مقابل بشیکتاش ، درخشش لژیونر ایرانی فقط در 5دقیقه!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم فوتبال شارلروا بلژیک که امیرحسین حسین زاده و علی قلی زاده در آن عضویت دارند، از تعطیلات رقابت های ژوپیر لیگ بلژیک بهره برده و اردوی آماده سازی خود را در آنتالیا ترکیه برپا نموده است.

تیم فوتبال شارلروا از ساعت 19:30 سه شنبه شب در مسابقه ای تدارکاتی به میزبانی بشیکتاش، تیم هشتم جدول سوپر لیگ ترکیه، در حالی که امیرحسین حسین زاده و علی قلی زاده را به طور همزمان در ترکیب ابتدایی نمی دید، در انتها با نتیجه 2 بر یک باخت.

شارلروا بلژیک در شرایطی نخستین بازی محبت آمیز خود در تعطیلات ژوپیر لیگ را با باخت مقابل بشیکتاش پشت سر گذاشت که امیرحسین حسین زاده پنج دقیقه پس از ورود به زمین پیروز شد تک گل تیمش را به ثمر رساند.

حسین زاده که در این فصل 9 بازی در ژوپیر لیگ بلژیک انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، پس از نیمکت نشینی کامل در آخرین مسابقه قبل از تعطیلات، در ملاقات با بشیکتاش مثل علی قلی زاده از آغاز نیمه دوم وارد زمین شد.

قلی زاده که یکی از ملی پوشان فوتبال ایران در جام جهانی 2022 بود، پس از حضور تعویضی مقابل انگلیس و قرار گرفتن در ترکیب برابر ولز و آمریکا، در بازگشت به اردوی شارلروا یک نیمه در ملاقات تدارکاتی با بشیکتاش ترکیه به میدان رفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آذر 1401 بروزرسانی: 20 آذر 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1582

به "ببینید ، گل دیدنی حسین زاده مقابل بشیکتاش ، درخشش لژیونر ایرانی فقط در 5دقیقه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، گل دیدنی حسین زاده مقابل بشیکتاش ، درخشش لژیونر ایرانی فقط در 5دقیقه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید