شیوع گسترده سویه هندی کرونا در اروپا

به گزارش ساری فان، سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد: سویه ای از کروناویروس موسوم به دلتا - که اولین بار در هند شناسایی شد - می تواند در منطقه اروپا غالب گردد.

شیوع گسترده سویه هندی کرونا در اروپا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، مدیر منطقه ای سازمان دنیای بهداشت در اروپا هشدار داد: نوعی از کووید 19 که اولین بار در هند شناسایی شده است و قدرت سرایت بیشتری دارد می تواند در این منطقه غالب گردد چرا که بسیاری از کشورها در کوشش برای برداشتن محدودیت ها و فراهم آوردن شرایطی برای برگزاری دورهمی های اجتماعی و انجام مسافرت هستند.

هانس کلوگ - مدیر منطقه ای سازمان دنیای بهداشت در اروپا - گفت: سویه کروناویروس موسوم به دلتا علائمی از خود نشان داده که قادر است اثربخشی از واکسن های کووید 19 را از بین ببرد این درحالیست که بسیاری از گروه های آسیب پذیر به ویژه افراد بالای 60 سال در برابر بیماری مصون نشده اند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس اروپا خواهان آن شده اند که به منظور تسریع توزیع انواع واکسن کرونا در سطح دنیا، قانون انحصار حقوق معنوی این واکسن ها به طور موقت لغو گردد تا فراوری آن در همه جا امکان پذیر گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1135

به "شیوع گسترده سویه هندی کرونا در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع گسترده سویه هندی کرونا در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید