شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب تهران در برگزاری نمایشگاه مجازی تعامل دارد

به گزارش ساری فان، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دست آوردهای دفاع مقدس و مقاومت، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران درباره نقش شورای سیاست گذاری سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و تعامل با صنف ناشران و کتاب فروشان برای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران در پاییز امسال گفت: طبعا در این راستا، تعامل و ارتباط میان شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب تهران با صنف به طور مستمر وجود دارد.

شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب تهران در برگزاری نمایشگاه مجازی تعامل دارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه نمود: وقتی نمایشگاه حقیقی و فیزیکی کتاب به مجازی تبدیل می گردد، دامنه بعضی از این کارها، تغییرات گسترده و جدی پیدا می نماید.

وی گفت: قالب کارهای اجرا شده در نمایشگاه کتاب فیزیکی، قالب هایی با تنوع موضوعات بسیار بالا بود. به طور مثال؛ هماهنگی مهمانان خارجی در نمایشگاه کتاب تهران، انتخاب مهمان ویژه و... که بسیار متنوع و زیاد بود و باید به آن ها رسیدگی می شد.

صالحی با بیان اینکه تنوع موضوعی فعالیت ها در نمایشگاه مجازی بسیار کمتر از نمایشگاه فیزیکی کتاب است، اعلام کرد: در برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی، پاره ای از این فعالیت ها حذف می گردد و طبعا ممکن است جلسات، برنامه ریزی ها و میزان تصمیم گیری ها به اندازه سابق نباشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر تعامل شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب تهران، کرد: تعامل و مشارکت شورای سیاست گذاری و صنف برقرار و یک تعامل فعال است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 638

به "شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب تهران در برگزاری نمایشگاه مجازی تعامل دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب تهران در برگزاری نمایشگاه مجازی تعامل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید