نمایشگاه کتاب تهران 16 تا 26 اردیبهشت شروع به کار می نماید

به گزارش ساری فان، خبرنگاران: کاتالوگ بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز در نخستین روز از نمایشگاه کتاب فرانکفورت به زبان انگلیسی توزیع شد و در آن موقع برگزاری نمایشگاه کتاب تهران 6 ـ 16 می 2015 عنوان شده است.

نمایشگاه کتاب تهران 16 تا 26 اردیبهشت شروع به کار می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به نمایشگاه کتاب فرانکفورت، کاتالوگ بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز در نخستین روزاز نمایشگاه کتاب فرانکفورت به زبان انگلیسی توزیع شد.

در این کاتالوگ زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران 6 ـ 16 می 2015 عنوان شده است. و محل برگزاری نمایشگاه نیز مصلی انتخاب شده است.

پیش از این علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور آنالیز محل دائمی نمایشگاه های ایران را برای انتقال نمایشگاه کتاب تهران صادر نموده بود، کارگروهی تشکیل شده و معایب و محاسن این مکان را ببرسی کرد ، اما در نهایت به دلیل برپایی نمایشگاه نفت به طور همزمان در این مکان امکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران وجود نداشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 176

به "نمایشگاه کتاب تهران 16 تا 26 اردیبهشت شروع به کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کتاب تهران 16 تا 26 اردیبهشت شروع به کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید