سه شرکت برتر هلدینگ خلیج فارس در حوزه پژوهش معرفی شدند

به گزارش ساری فان، همزمان با هفته پژوهش شرکت های پتروشیمی نوری، شهید تندگویان و کارون به عنوان سه شرکت برتر مجموعه هلدینگ خلیج فارس در حوزه پژوهش معرفی شدند و از مدیران عامل این شرکت ها تجلیل شد.

سه شرکت برتر هلدینگ خلیج فارس در حوزه پژوهش معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این مراسم در سالن اجتماعات هلدینگ خلیج فارس و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید و به وسیله فضای مجازی نیز پخش مستقیم شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این مراسم با اشاره به اولویت این هلدینگ در استفاده از توان داخلی برای جهش فراوری، گفت: در حال حاضر 62 پروژه تحقیق و توسعه در شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس در حال اجرا است و سرمایه گذاری حدود 40 میلیون دلار و 262 میلیارد ریال برای فراوری محصولات جدید، صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین ارتقاء تکنولوژی و برطرف موانع فراوری اجرا شده است.

مجتی طاهری نجف آبادی، توضیح داد: در این زمینه از توان شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها،مراکز عالی پژوهشی، دانشگاه ها، پژوهشگاه صنعت نفت و پژوهش و فناوری پتروشیمی استفاده نموده ایم و موافقت نامه و تفاهم نامه های خیلی خوبی هم با این ارگانها داریم که انشاالله بتوانیم این کار را تداوم بخشیم.

وی سیاست هلدینگ خلیج فارس را سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و پژوهش برای رسیدن به دانش فنی و تکنولوژی روز و توسعه محصولات مطرح نمود و اضافه کرد: سه شرکت پتروشیمی نوری، شهید تندگویان و کارون، به عنوان شرکت های برتر هلدینگ در حوزه پژوهش و توسعه انتخاب شدند.

معاون برنامه ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس، ادامه داد: فراوری محصولات جدید، تعریف پروژه های متعدد پژوهشی و همچنین اختصاص بودجه و زمان به کارهای پژوهشی و میزان دستیابی به اهداف مشخص شده در این پروژه ها از شاخص های اصلی انتخاب ما برای انتخاب شرکت های برتر در این حوزه بود و امیدواریم تجربه این شرکت در سایر شرکت های تابعه هم تداوم پیدا کند و دانش و تجربه کسب شده در اختیار سایر شرکت ها حتی خارج از مجموعه هلدینگ هم گذاشته گردد.

در انتها این مراسم با اهدای لوح تقدیری به امضای مهندس جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از مهندس تقی صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری، مهندس سید رضا قاسمی شهری مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان و مهندس علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون به عنوان شرکت های برتر در حوزه پژوهش تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 806

به "سه شرکت برتر هلدینگ خلیج فارس در حوزه پژوهش معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه شرکت برتر هلدینگ خلیج فارس در حوزه پژوهش معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید