جهانگیری: فرایند بازسازی در منطقه سی سخت هرچه زودتر شروع گردد

به گزارش ساری فان، تهران (پانا) - معاون اول رییس جمهوری گفت ضروری است آواربرداری ها در منطقه سی سخت با سرعت هرچه بیشتر انجام گردد و فرایند بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در دستور کار قرار گیرد

جهانگیری: فرایند بازسازی در منطقه سی سخت هرچه زودتر شروع گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در جلسه ملاقات با اعضای مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به حادثه زلزله منطقه سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد، بر ضرورت مقاوم سازی واحدهای مسکونی این منطقه و بازسازی واحدهای تخریب شده تأکید کرد.

معاون اول رییس جمهوری اضافه کرد: ضروری است آواربرداری ها در منطقه سی سخت با سرعت هر چه بیشتر انجام گردد و فرایند بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در دستور کار قرار گیرد.

جهانگیری با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های فنی و مهندسی در فرایند بازسازی واحدهای آسیب دیده اعلام نمود: در فرایند بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی باید نکات فنی و مهندسی به دقت لحاظ گردد تا در صورت بروز حوادث مشابه مردم از واحدهای مسکونی اطمینان بخش برخوردار باشند.

معاون اول رییس جمهوری از استاندار کهگیلویه و بویر احمد خواست تمامی ظرفیت ها و امکانات استان را برای یاری به زلزله زدگان و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده به کار گیرد و هر چه زودتر شاهد شروع فرایند بازسازی و مقاوم سازی در منطقه سی سخت باشیم.

جهانگیری در ادامه با اشاره به ظرفیت های استان کهگیلویه و بویر احمد در زمینه کشاورزی، آبزی پروری و وجود منابع نفت و گاز در این استان توضیح داد: استان کهگیلویه و بویر احمد با برخورداری از مزیت ها و ظرفیت های گسترده در بخش های مختلف، از امکان توسعه و پیشرفت برخوردار است.

در این جلسه استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز گزارشی از آخرین شرایط منطقه زلزله زده سی سخت و اقدامات اجرا شده در جهت آواربرداری و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده ارائه کرد.

وی همچنین گزارشی نیز در مورد اقدامات اجرا شده برای مقابله با بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویر احمد ارائه کرد و به بیان توضیحاتی در مورد پروژه ها و طرح های در دست اقدام در این استان پرداخت.

نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویر احمد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه مهمترین مسایل استان را مطرح کردند و پیشنهاداتی برای حل مسایل و مسائل استان ارائه دادند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 894

به "جهانگیری: فرایند بازسازی در منطقه سی سخت هرچه زودتر شروع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری: فرایند بازسازی در منطقه سی سخت هرچه زودتر شروع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید