تور استرالیا: جزایر زیبای دیواره بزرگ مرجانی در استرالیا

به گزارش ساری فان، اگر از شهرهای بزرگ مانند سیدنی و ملبورن و جاذبه ها تکراری استرالیا خسته شده اید، خوب است از این جزایر که روی دیواره بزرگ مرجانی قرار گرفته اند، بازدید کنید. برای شناخت این جزایر زیبا با خبرنگاران همراه باشید.

تور استرالیا: جزایر زیبای دیواره بزرگ مرجانی در استرالیا

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

با اینکه دیدن شهر های بزرگ و ساحلی استرالیا بسیار وسوسه انگیز و دوست داشتنی است اما بسیاری از این شهر ها شلوغ و دیگر تکراری شده اند. برای کسانی که در پی تنوع و به دست آوردن تجربه ای تازه در استرالیا هستند، بازدید از دیواره بزرگ مرجانی، گزینه ای ایده آل است.

برای بسیاری از بازدید نمایندگان استرالیا، تعطیلاتی با شکوه و عالی، تنها در دیدن سواحل گولد کوست خلاصه می گردد. با اینکه شهر های بزرگ استرالیا به علت داشتن کافه و رستوران های خوب، فروشگاه های مجلل و پیاده روی ساحلی بسیار مشهور شده اند اما جذابیت اصلی در شمال مرز نیو ساوت ولز است. برای آن دسته از افرادی که از ادلاید و سیدنی خسته شده اند و در پی جذابیتی نو در استرالیا هستند، بازدید از دیواره بزرگ مرجانی در این پنج جزیره می تواند تجربه ای بسیار هیجان انگیز باشد.

جزیره هرون

بازدید از این جزیره، برای مسافرانی که به سختی می توانند از سواحل گولد کوست دل بنمایند، راه حلی عالی است. هرون، جنوبی ترین جزیره در دیواره بزرگ مرجانی است که به علت تخم گذاری لاک پشت های دریایی، غواصی و جاذبه های گردشگری فراوان مشهور شده است.

سالانه از ماه نوامبر تا مارچ، لاک پشت هایی که به تازگی سر از تخم بیرون آورده اند، به سمت دریا می فرایند. در این زمان است که مسافران برای دیدن این واقعه با شکوه، به این جزیره آمده و به مدت سه روز، اولین سفر لاک پشت ها از خشکی به دریا را از نزدیک دیدن می نمایند. آن دسته از مسافرانی که ترسی از لاک پشت ها ندارند، می توانند از غواصی و دیدنی این لاک پشت ها در زیر آب نیز لذت ببرند.

علاقه مندان برای آمدن به این جزیره می توانند از هلیکوپتر یا کشتی استفاده نمایند. نزدیک ترین بندر در گلدستون قرار گرفته است و فاصله پرواز از بریزبن تا این جزیره دیدنی، چیزی حدود نیم ساعت است.

جزیره بدارا

این جزیره که در نزدیکی کوئینزلند قرار گرفته است، گلچینی از ویژگی ها جزایر مختلف را دارا است. داشتن رنگ آبی لاجوردی جزیره سیشل، منظره زیبا هاوایی و تمام مزیت های سنت بارت مثالی از این ویژگی ها است. فراوانی استخر هایی زیبا با منظره ساحلی و خلیج ها کوچک باعث شده تا تمامی بازدید نمایندگان این جزیره تجربه ای رضایت بخش را داشته باشند.

البته افرادی که قصد بازدید از این جزیره را دارند باید به این نکته توجه نمایند که این تفرجگاه تنها 7 اتاق و ظرفیت 14 مهمان را دارد. دسترسی به این جزیزه با هلیکوپتر امکان پذیر است و مدت زمان پرواز از بریزبن تا این مکان سرگرمیی، 2 ساعت است.

جزیره همیلتون

بازدید از همیلتون، معنا واقعی سرگرمی و ماجراجویی است. مهمانان می توانند با لاک پشت ها شنا نمایند، با دلفین ها بازی نمایند و البته رسوبات مرجانی چند صد ساله را ببینند. بعلاوه به عنوان شرقی ترین جزیره در گروه ویتساندی، این جزیره محلی مناسب برای دریا نوردی و قایقرانی است. اگر از قایقرانی و دیدن شن ها سفید ساحل و جنگل های بارانی دست نخورده خسته شده اید، این تفرجگاه علاوه بر موارد ذکر شده دارای آبگرم و سر آشپزی حرفه ای به نام آلستر وادل برای سرگرم کردن مسافران است.

امکان دسترسی به کوآلیا و دیگر مکان های سرگرمیی همیلتون به وسیله پرواز هوایی از بیشتر شهر های استرالیا وجود دارد و مسافران در صورت تمایل می توانند از شوت هاربر و ساحل ایرلی با استفاده از کشتی به همیلتون بفرایند.

جزیره لیزارد

گردشگری به نام کاپتان کوک در سال 1770، نام این جزیره را وارد نقشه کرد. امروزه این جزیره، محبوب علاقه مندان غذا است. مسافران در این جزیره قادر اند تا هرجایی از سواحل این جزیره را برای میل کردن غذا انتخاب نمایند یا اینکه با قایق یا کشتی به نقطه دلخواه خود در داخل دریا بفرایند و در آن جا از غذا های خوشمزه رستوران ها، نهایت لذت را ببرند.

در این جزیره نیز مانند سایر جزایر منطقه می توان از ورزش هایی مانند غواصی و کشتیرانی لذت برد ولی علاوه بر این ها در لیزارد امکان گلف بازی کردن، کوه نوردی و ماهیگیری نیز وجود دارد. اگر فردی، خوش شانس باشد و بتواند ماهی خوبی مثل نیزه ماهی شکار کند، می تواند آن را به سرآشپز مارک جنسن بدهد تا او ماهی را برایش به شیوه ای خاص طبخ کند و شامی عالی را در غروب ساحلی میل کند.

جزیره هیمن

هیمن که شمالی ترین جزیره در جزایر ویتساندی است، محبوب ترین این جزیره ها است. این جزیره به عنوان برترین مکان برای ماه عسل ها لوکس و با شکوه شناخته شده و بسیار پر هوادار است. این محل گردشگری، مدتی برای تعمیرات و نو سازی تعطیل بود ولی در اولین روز آوریل 2014 بازگشایی شد. جدا از تالاب، استخر ها شنا، کلبه ها مجلل، آبگرم طبیعی و سرآشپز ها مجرب رستوران ها، دیواره بزرگ مرجانی به علت داشتن امکاناتی مثل اجرا غواصی اختصاصی، تور ها آبی و گردش با هلیکوپتر هنگام بازدید از این دیواره ، جذابیت اصلی هیمن است.

مهمان ها با استفاده از امکانات ویژه این محل گردشگری می توانند زندگی دریایی را از نزدیک ترین فاصله ممکن دیدن نمایند. اگر کسی قبل از آغاز تعطیلات و آمدن به این جزیره فرصت نکرده باشد مدرک مورد احتیاج شیرجه زنی را اخذ کند، احتیاجی به نگرانی نیست؛ زیرا می تواند در این تفرجگاه برای دریافت مدرک معتبر پی ای دی آی اقدام کند و از تمامی سرگرمیات آبی لذت ببرد. هلیکوپتر و قایق های بادبانی روزانه کنز را به مقصد هیمن ترک می نمایند.

منبع: کجارو / thedailybeast.com
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1365

به "تور استرالیا: جزایر زیبای دیواره بزرگ مرجانی در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: جزایر زیبای دیواره بزرگ مرجانی در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید