جروبحث ترامپ با پرستاران: کمبود ماسک نداریم؛ اینها خبرهای جعلی است

به گزارش ساری فان، وقتی رییس انجمن پرستاران آمریکا گفت او از یک ماسک N95 چند هفته استفاده نموده ترامپ آشفته شد و حرف های او را قطع کرد و گفت: هیچ کمبودی وجود ندارد.

جروبحث ترامپ با پرستاران: کمبود ماسک نداریم؛ اینها خبرهای جعلی است

دونالد ترامپ روز چهارشنبه در ملاقات با گروهی از اعضای جامعه پرستاری آمریکا کمبود ماسک و گان و وسایل محافظت شخصی در بیمارستان ها و مراکز درمانی سراسر ایالات متحده آمریکا را رد کرد و گفت اینها خبرهای دروغ هستند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، ترامپ که در روز ملی پرستار میزبان گروهی از اعضای انجمن پرستاران آمریکا در اتاق بیضی کاخ سفید بود در پاسخ به اظهارات رییس انجمن پرستاران آمریکا که مدعی بود کمبود ماسک و وسایل محافظت شخصی یکی از مسائل جامعه پرستاری است، این موضوع را رد کرد و با کنایه گفت: حتما کمبود تنها برای شما بوده نه برای بسیاری دیگر از پرستاران و کادر درمانی آمریکا.

میزبانی دیروز (چهارشنبه) ترامپ از اعضای جامعه پرستاری در کاخ سفید

سوفیا توماس رییس انجمن پرستاران ایالات متحده آمریکا در اظهارات خود گفت: خود او از یک ماسک N95 چند هفته استفاده نموده در حالی که در آموزش های پرستاری به آنها گفته اند یک گان و یک ماسک برای یک بیمار در یک روز کاری.

ترامپ که حرف های رییس انجمن پرستاران آمریکا را قطع نموده بود در ادامه گفت: من بر عکس حرف های شما را شنیدم و می دانم که ماسک و گان به تعداد کافی بین مراکز درمانی توزیع شده و هیچ کمبودی ندارند.

ترامپ در ادامه مدعی شد هیچ کمبودی از نظر وسایل محافظت شخصی پرستاران و کادر درمانی وجود ندارد و اینها اخبار جعلی رسانه ها هستند.

ترامپ با حمله به دولت اوباما مدعی شد دولت قبلی آمریکا هیچ ذخیره ای در انبار وسایل پزشکی و بهداشتی برای بحران کرونا باقی نگذاشته بود.

رییس جمهوری آمریکا در عین حال با اشاره به بازدید روز سه شنبه خود از کارخانه فراوری ماسک N95 در شهر فینیکس ایالت آریزونا آمریکا گفت : واحدهای فراوری ماسک و گان و دیگر وسایل محافظت شخصی در سرتاسر آمریکا با همه توان در حال فراوری هستند به طوری که امروز نه تنها کمبودی نداریم بلکه می توانیم ماسک و دیگر تجهیزات پزشکی را به دیگر نقاط جهان هم صادر کنیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 397

به "جروبحث ترامپ با پرستاران: کمبود ماسک نداریم؛ اینها خبرهای جعلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جروبحث ترامپ با پرستاران: کمبود ماسک نداریم؛ اینها خبرهای جعلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید