جدیدترین مجموعه عکس سفره هفت سین های مدرن و خاص

به گزارش ساری فان، سفره هفت سین در هر خانه ای با توجه به سلیقه و علایق آن خانواده تهیه و تزئین می گردد. در این جا می توانید عکس سفره هفت سین های کوچک، فانتزی، مدرن و خلاقانه را ببینید و برای تزئین هفت سین خود از آن ها ایده بگیرید.

جدیدترین مجموعه عکس سفره هفت سین های مدرن و خاص

قبل از درست کردن هفت سین سال جاری خود بهتر است ابتدا عکس سفره هفت سین های مختلف را ببینید تا بتوانید هفت سین خود را با ایده های جالب تری درست کنید. خبرنگاران در اینجا عکس انواع سفره هفت سین با سلایق متفاوت و خلاقانه را به شما ارائه می دهد که تا کنون کمتر دیده شده اند، با ما همراه باشید.

عکس سفره هفت سین های مدرن

برخلاف بسیاری از ایرانیان که دوست دارند سفره هفت سین خود را با انواع گل و ربان و ظروف سنتی تزئین نمایند، برخی افراد ترجیح می دهند هفت سین نوروز را به شکلی خاص، ساده و خلاقانه بچینند. در این قسمت با انواع هفت سین های آویزان، تور دار و هفت سین درختی آشنا می شوید.

همچنین ببینید: مجموعه عکس تزیین سیب هفت سین

عکس سفره هفت سین های کوچک

مینی هفت سین یا همان هفت سین های کوچک مناسب خانه های کوچک و یا دکور مغازه و فروشگاه ها می باشد. در این مدل از هفت سین ها سعی می نمایند تمام ملزومات هفت سین را با آرایشی خاص در یک جای کوچک مثل سینی یا ظرف چوبی جای دهند.

عکس سفره های هفت سین خلاقانه

برخی از افراد دوست دارند هفت سین خود را فارغ از هرگونه رسم و محدودیتی بچینند. مثل سفره هفت سین با کنده درخت یا هفت سین روی نقشه ایران. در این قسمت عکس هایی از سفره هفت سین های خلاقانه واقع شده است که می توانید از ایده های جالب موجود در آنها استفاده نمایید.

همچنین بخوانید: آموزش درست کردن 2 مدل سبزه فانتزی برای هفت سین

گروه خانه داری خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 844

به "جدیدترین مجموعه عکس سفره هفت سین های مدرن و خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مجموعه عکس سفره هفت سین های مدرن و خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید