جایزه ابوالحسن نجفی فراخوان داد

به گزارش ساری فان، فراخوان چهارمین دوره جایزه ابوالحسن نجفی منتشر شد.

جایزه ابوالحسن نجفی فراخوان داد

به گزارش خبرنگاران بر اساس خبر رسیده، این جایزه به منظور پاسداشت یاد استاد نجفی در عرصه ترجمه و تشویق مترجمان در اعتلای زبان فارسی برگزار می گردد.

مرکز فرهنگی شهر کتاب مراسم چهارمین دوره جایزه ابوالحسن نجفی را در بهمن امسال برگزار می نماید و از بهترین ترجمه رمان و مجموعه داستان کوتاهی که در سال 1398 منتشر شده، با اهدای جایزه و نشان ابوالحسن نجفی تقدیر می نماید.

مترجمان و ناشران علاقه مند به شرکت در این جایزه می توانند دو نسخه از کتاب خود را تا سرانجام شهریور 99 به دبیرخانه جایزه به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم، پلاک 8، کدپستی 1513648313، مرکز فرهنگی شهر کتاب ارسال نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88717458 و 88723316 تماس بگیرند.

آبتین گلکار با ترجمه رمان آشیانه اشرافاثر ایوان تورگنیف ، محمد همتی با ترجمه رمان مارش رادتسکی اثر یوزف روت و زینب یونسی با ترجمه رمان زلیخا چشم هایش را باز می نماید اثر گوزل یاخینا برگزیدگان سه دوره گذشته این جایزه بوده اند.

هیات داوران چهارمین دوره جایزه عبارت اند از: مهستی بحرینی، ضیاء موحد، حسین معصومی همدانی، عبدالله کوثری، موسی اسوار، ابوالفضل حری و آبتین گلکار با دبیری علی اصغر محمدخانی.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 606

به "جایزه ابوالحسن نجفی فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه ابوالحسن نجفی فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید