ترسناک ترین سریال هایی که می توانید از تماشای آن ها لذت ببرید

به گزارش ساری فان، فیلم های ترسناک همواره آثار و عناوینی هستند که تماشاگران بسیاری را جذب می نمایند. اما مشکل فیلم های ترسناک این است که تنها برای دو یا سه ساعت مخاطبشان را سرگرم می نمایند. بنابراین تماشاگری که دوست دارد برای مدتی طولانی تر بترسد، باید به دنبال گزینه های جذاب تری باشند. جایی که سریال های ترسناک وارد می شوند. فضای ترس آلود سریال های ترسناک، پیچیدگی و عمق بیشتری نسبت به فیلم های سینمایی دارند و البته که ساعات بیشتری را به ترساندن تماشاگرشان مشغول هستند.

ترسناک ترین سریال هایی که می توانید از تماشای آن ها لذت ببرید

از سال های دهه 50 میلادی تا امروز، سریال های ترسناک همیشه در حال پیشرفت بوده اند. در چند سال اخیر اما سرعت رشد سریال های ترسناک، بیشتر از قبل شده است. بنابراین پیداکردن سریال های ترسناک، آسان تر از قبل شده و حالا می توانیم با خیال راحت تری از سریال های ترسناک لذت ببریم.

در ادامه می توانید با ترسناک ترین سریال هایی که می توانید از تماشای آن ها لذت ببرید، آشنا شوید. سریال هایی که جذابیت بیشتری نسبت به بسیاری از فیلم های ترسناک دارند.

سریال آینه سیاه (Black Mirror)

نمره منتقدان: 83 از 100

این سریال رازآلود در ژانر علمی تخیلی قرار می گیرد اما داستان های مرموزی که دارد، آن را به یکی از متفاوت ترین سریال های ترسناک جهان تبدیل می نماید. آینه سیاه از آن سریال های ترسناک معمولی نیست. بخش عظیمی از ترسی که سریال به تماشاگرش منتقل می نماید، از داستان های تخیلی و البته هوشمندانه اش نشات می گیرد. هر اپیزود از سریال آینه سیاه یک داستان مستقل و متفاوت با اپیزودهای دیگر دارد. بنابراین با تماشای هر اپیزود آن، داستان آن را به شکل کامل تماشا می کنید.

تمرکز اصلی آینه سیاه بر روی تاثیر تکنولوژی و فناوری های مدرن بر زندگی انسان است. این سریال از سال 2011 تا 2014 توسط یک شبکه انگلیسی پخش می شد اما سرویس استریم نتفلیکس آن را خریداری کرد. تا امروز 5 فصل، یک اپیزود ویژه و یک فیلم تلویزیونی از این سریال منتشر شده است. اگر دوست دارید از تماشای تاثیرات پیشرفت فناوری بر روی زندگی انسان ها متعجب شوید و حتی گاهی بترسید، آینه سیاه تقریبا تنها گزینه شما لقب می گیرد.

سریال داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story)

نمره منتقدان: 76 از 100

سریال داستان ترسناک آمریکایی هم در شرایطی مشابه با آینه سیاه علاقه ای به طولانی کردن داستان هایش ندارد. بنابراین داستان هر فصل سریال، با فصل های دیگر متفاوت است و البته که در همان فصل به انتها می رسد. با این حال بیشتر بازیگران سریال، در همه فصل ها حضور دارند و تنها نقش های متفاوتی را برعهده می گیرند. داستان ترسناک آمریکایی تحت تاثیر فیلم های ترسناک کلاسیک و قدیمی سینما است. بنابراین بیشتر صحنه های سریال، حال و هوای قدیمی دارند و البته که فضای ترسناکی بر سریال حاکم است.

بسیاری از منتقدان اعتقاد دارند سریال ترسناک آمریکایی یکی از متفاوت ترین آثاری است که تا به حال در ژانر ترسناک ساخته شده است. این سریال که از شبکه FX پخش می شود، تا امروز برای 9 فصل منتشر شده و برای فصل دهم هم بازمی شود. اگر تصمیم دارید به تماشای داستان ترسناک آمریکایی بنشینید، باید بدانید که این سریال به یکی از منحصربه فردترین تجربه های شما در ژانر ترسناک تبدیل می شود.

سریال داستان عامه پسند (Penny Dreadful)

نمره منتقدان: 91 از 100

اشتباه نکنید. سریال داستان عامه پسند هیچ ارتباطی با فیلم داستان عامه پسند ساخته کویین تین تارانتینو ندارد. این سریال درام که ریشه های ترسناکی در داستان وجود دارد، براساس داستان های قدیمی و افسانه های محلی ترسناک ساخته شده است. دراکولا، آبراهام ون هلسینگ، دوریان گری، فرانکشتاین، دکتر جکیل و آقای هاید از مشهورترین شخصیت های ترسناکی هستند که به شکل جالبی در این سریال به تصویر کشیده می شوند. بنابراین اگر دوست دارید شخصیت های ادبیات کلاسیک ترسناک را بشناسید، داستان عامه پسند سرگرم نماینده است.

این سریال تنها برای سه فصل و 27 اپیزود از شبکه شوتایم پخش شد. پخش آن در سال 2016 به انتها رسید. اگر پس از تماشای سریال از حال و هوا و فضای ترسناک و پیچیده آن خوشتان آمد، نگران نباشید. سریال داستان عامه پسند: شهری از فرشته ها به زودی پخش می شود که ارتباط تنگاتنگی با سریال دارد.

سریال خون حقیقی (True Blood)

نمره منتقدان: 70 از 100

اولین قسمت از سریال خون حقیقی در سال 2008 پخش شد. شبکه HBO که بیشتر طرفداران فیلم ها و سریال ها آن را با سریال بازی تاج و تخت می شناسند، در شش سال، هفت فصل از این سریال را منتشر کرد. سریال خون حقیقی شروعی طوفانی و باورنکردنی داشت و پیروز شد جوایز بسیاری را کسب کند. اما به مرور زمان، سریال جذابیت هایش را از دست داد. منتقدان اعتقاد دارند انتها خون حقیقی بیش از حد ناامیدنماینده بود. با این حال فضای ترسناک و خشن سریال، امتحانش را پس داده است.

این سریال براساس رمان های اسرار خون آشام جنوب نوشته چارالین هریس ساخته شده است. داستان خون واقعی درباره سوکی استکی هاوس، خدمتکار یک رستوران است که می تواند با ارتباط تله پارتی، دیگران را تحت تاثیر قرار دهد. او به دو برادر خون آشام آشنا می شود. اما در شهر بن تمپر که سوکی زندگی می نماید، موجودات جادویی بسیاری وجود دارند.

سریال چیزهای عجیب (Stranger Things)

نمره منتقدان: 93 از 100

وقتی پخش سریال چیزهای عجیب در سال 2016 شروع شد، تقریبا هیچکدام از عوامل سریال تصور نمی کردند راه صدساله را در یک شب طی نمایند اما سریال آن ها به یکی از جذاب ترین و پرتماشاگرترین سریال های سرویس استریم نتفلیکس تبدیل شد. چیزهای عجیب تحت تاثیر فیلم های ترسناک و علمی تخیلی دهه 80 میلادی ساخته شده است. بنابراین فضای سریال هم در آن روزها می گذرد و داستان کلاسیکی دارد.

داستان چیزهای عجیب در شهری در ایالت ایندیانا در آمریکا جریان دارد. جایی که پسربچه ای ناگهان ناپدید می شود. خانواده و دوستان او که نگران او هستند، به دنبال او می گردند. اما دخترکی وارد ماجرا می شود که همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد. اما شرایط وقتی پیچیده تر می شود که هیولا هم وارد داستان می شوند! منتقدان اعتقاد دارند فضاسازی، موسیقی متن و بازیگران چیزهای عجیب دلیل اصلی جذابیت آن هستند.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 763

به "ترسناک ترین سریال هایی که می توانید از تماشای آن ها لذت ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناک ترین سریال هایی که می توانید از تماشای آن ها لذت ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید