بایرن مونیخ 5 - 0 فرانکفورت؛ نمایش قدرت

به گزارش ساری فان، بایرن مونیخ با درخشش رابرت لواندوفسکی با پنج گل فرانکفورت را مغلوب کرد.

بایرن مونیخ 5 - 0 فرانکفورت؛ نمایش قدرت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بایرن مونیخ که چند شب قبل پیروز شد با ارائه نمایشی فوق العاده با چهار گل اتلتیکومادرید را در لیگ قهرمانان مغلوب کند، امشب نیز مسئله ای برای غلبه بر فرانکفورت نداشت و با هت تریک لواندوفسکی و گل های لروی سانه و جمال موسیالا این تیم را شکست داد.

بایرن مونیخ بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه پنج و روی حرکت توماس مولر فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه داگلاس کاستا با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 10 بایرن به گل اول بازی دست یافت. پاس زمینی کیگزلی کومان در محوطه به لواندوفسکی رسید و او با یک ضربه زمینی و دقیق پیروز شد گل اول را به ثمر برساند.

در دقیقه 18 این سار بود که با حرکت از سمت راست برای بایرن مونیخ فرصت گلزنی ایجاد کرد، اما ضربه لئون گورتزکا در شرایطی خوب به بازیکنان فرانکفورت برخورد کرد.

اما در دقیقه 25 بایرن مونیخ به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال کرنر از سوی جاشوا کیمیچ از سمت راست، لواندوفسکی با یک ضربه سر دقیق به گوشه دروازه پیروز به زدن گل دوم شد.

در اواخر نیمه اول لوکاس هرناندز با حرکت از سمت چپ باز هم برای بایرن مونیخ فرصت گلزنی ایجاد کرد، اما این بار ضربه لواندوفسکی با مهار کوین ترپ همراه شد و در نهایت نیمه اول با برتری 0-2 بایرن مونیخ به اتمام رسید.

در همان شروع نیمه دوم بود که لواندوفسکی با یک و دو با هرناندز تیمش را در آستانه زدن گل سوم هم پیش برد، اما ضربه مدافع کناری بایرن با عکس العمل ترپ روبرو شد.

اما در دقیقه 60 بایرن باز هم به گل رسید. پاس عمقی داگلاس کاستا در موقعیتی تک به تک به لواندوفسکی رسید و او با ضربه ای دقیق هت تریک خود را تکمیل کرد.

در دقیقه 65 کاستا موقعیت بسیار خوبی را برای هرناندز در مقابل دروازه فرانکفورت فراهم کرد، اما گرچه این بازیکن یارگیری نداشت، اما ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 73 بایرن مونیخ باز هم دروازه حریف را باز کرد. این بار لروی سانه از سمت راست به داخل حرکت کرده و با یک ضربه فوق العاده به گوشه دروازه پیروز به گلزنی شد.

در دقیقه 82 و روی پاس به عقب اشتباه سار و اشتباه مانوئل نویر، این داست بود که تا آستانه باز کردن دروازه بایرن پیش رفت، اما خود نویر با تکلی فوق العاده روی خط دروازه را نجات داد.

اما در دقیقه 90 جمال موسیالا روی ریباند ضربه گورتزکا پیروز به گلزنی شد و در نهایت بایرن مونیخ با نتیجه 0-5 پیروز شد فرانکفورت را شکست دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 675

به "بایرن مونیخ 5 - 0 فرانکفورت؛ نمایش قدرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ 5 - 0 فرانکفورت؛ نمایش قدرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید