گواردیولا: بردن دربی چیزی زیادی را برای ما عوض نکرد، هنوز آماده رقابت با بهترین های اروپا نیستیم

به گزارش ساری فان، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی با تأکید بر اینکه پیروزی تیمش در دربی منچستر یک پیروزی مانند سایر پیروزی های تیمش بوده است، اعتراف کرد که شاگردان او هنوز در اندازه های بزرگان فوتبال اروپا نیستند.

گواردیولا: بردن دربی چیزی زیادی را برای ما عوض نکرد، هنوز آماده رقابت با بهترین های اروپا نیستیم

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا که تیمش فرداشب (سه شنبه) اولین بازی خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با پذیرایی از بورسیا مونشن گلادباخ آلمان انجام می دهد، گفت که اهمیت این بازی برای او از بازی که سه روز پیش در خانه شیاطین سرخ داشت، بیشتر است.

وی با اشاره به پیروزی 2 بر یک تیمش در دربی شهر منچستر گفت: دربی برای ما فقط بازی چهارم این فصل لیگ برتر بود و مثل سایر بازی ها سه امتیاز داشت، پس چیز زیادی عوض نشده است. بازی مهم ما سه شنبه این هفته است. این بازی برای ما واقعاً بازی مهمی است. ما می خواهیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کنیم. بدون شک دربی هم برای ما مهم بود، به خصوص نیمه اولش که عملکردمان در آن خودباوری ما را افزایش داد.

گواردیولا افزود: ما در تمام بازی های مان باید به کاری که انجام می هیم، ایمان داشته باشیم. در نیمه دوم آن بازی هم با اینکه به اندازه نیمه اول خوب نبودیم، اما باز هم با شخصیت دفاع کردیم. در بازی برابر استوک سیتی و چند بار دیگر هم چنین شرایطی وجود داشت.

سرمربی پیشین بایرن مونیخ تأکید کرد از شرایط و آمادگی تیمش در ابتدای فصل راضی است، اما آن را هنوز همسطح بهترین تیم های اروپا نمی داند. او اعلام کرد: تا الان، در لیگ برتر اوضاع ما خوب بوده است، اما رقابت با بهترین تیم های اروپا، با شیوه ای که در حال حاضر بازی می کنیم، مقدور نیست. ما نه در تمام بازی های مان، اما در بیشتر آنها در سطحی بالا بازی کرده ایم و می خواهیم به این فرایند ادامه دهیم. اگر از من بپرسید که آیا ما آماده رقابت کردن در لیگ قهرمانان هستیم یا نه، باید بگوید که هنوز نه. موقعیت سازی ما خوب است، اما در خط حمله هنوز به کارهای بیشتری نیاز داریم. ما فقط دو ماه کنار هم بوده ایم، اما هنوز برای بهتر شدن زمان داریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 215

به "گواردیولا: بردن دربی چیزی زیادی را برای ما عوض نکرد، هنوز آماده رقابت با بهترین های اروپا نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: بردن دربی چیزی زیادی را برای ما عوض نکرد، هنوز آماده رقابت با بهترین های اروپا نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید