تور آلمان: کان اطلاع داد؛ زوله در سرانجام فصل از بایرن مونیخ جدا می گردد

به گزارش ساری فان، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ اطلاع داد مدافع آلمانی این تیم در خاتمه فصل از جمع باواریایی ها جدا خواهد شد.

تور آلمان: کان اطلاع داد؛ زوله در سرانجام فصل از بایرن مونیخ جدا می گردد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، اولیور کان مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در کنفرانس خبری به نمایندگان رسانه ها اطلاع داد؛ نیکلاس زوله در سرانجام فصل از بایرن مونیخ جدا خواهد شد. از دو باشگاه بارسلونا و چلسی به عنوان اصلی ترین مشتریان این مدافع آلمانی یاد شده است، این در حالی است که گفته می گردد او در حال مذاکرات سطح پیشرفته ای با یک باشگاهی که نامش برده نشده، است.

کان در این باره گفت: مذاکرات با نیکلاس برای تمدید قرارداد به طول انجامید. ما به زوله پیشنهاد دادیم اما او قبول نکرد و می خواهد در سرانجام فصل باشگاه را ترک کند. ما در خصوص پیشنهادها مسئولیت خاصی داریم. باید به شرایط اقتصادی خاصی پایبند باشیم و در فوتبال طبیعی است که شما همواره به توافق نرسید.

زوله 26 ساله که قرارداد فعلی اش با بایرن مونیخ در سرانجام فصل جاری منقضی می گردد، پیش از این گفته می شد مورد توجه دو باشگاه منچستریونایتد و نیوکاسل هم واقع شده است.

زوله که 37 بازی ملی با پیراهن آلمان هم در کارنامه اش دیده می گردد، در سال 2017 از هوفنهایم به جمع سرخپوشان مونیخی پیوست و تا به امروز در 158 بازی برای بایرن به میدان رفته و 6 گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1425

به "تور آلمان: کان اطلاع داد؛ زوله در سرانجام فصل از بایرن مونیخ جدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: کان اطلاع داد؛ زوله در سرانجام فصل از بایرن مونیخ جدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید