بازی Doom Eternal رکورد فروش مجموعه را شکست

به گزارش ساری فان، به راحتی می توانیم Doom Eternal را یکی از بهترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بنامیم و این موضوع، از چشم طرفداران این سبک پنهان نمانده است؛ طوری که بازی Doom Eternal توانسته بهترین فروش هفته اول سری بازی های Doom را به اسم خود ثبت کند. شرکت بتسدا گفته است که بازی Doom Eternal در هفته اول عرضه، دو برابر قسمت قبلی این مجموعه یعنی Doom فروخته است.

بازی Doom Eternal رکورد فروش مجموعه را شکست

بازی Doom Eternal دنباله مستقیم Doom سال 2016 است؛ یعنی چه از نظر فرایند و چه از نظر روایت کلی، با نسخه ای گسترده تر و بزرگ تر از Doom قبلی طرف هستیم. این بازی تلاش کرده تا محیط هایی بسیار بزرگ تر و دشمنان بیشتر و عمیق تری را در مقابل بازی کننده ها قرار دهد و در عین حال هم سلاح های قدرتمندتری را در اختیار آن ها بگذارد تا از پس موانع و چالش ها برآیند.

نزدیک به دو هفته از عرضه Doom Eternal می گذرد و در این زمان، چه منتقدان و چه بازی کننده ها به خوبی از آن تعریف کرده و برخی حتی آن را بهترین بازی اکشن اول شخص تاریخ نامیده اند. طراحی مراحل Doom، هوش مصنوعی دشمنان و چرخه کلی گیم پلی بازی، به عنوان بهترین بخش های Doom Eternal معرفی شده اند.

به لطف کیفیت بالای بازی و صد البته کمپین تبلیغاتی خوب بتسدا، انتظار فروش خوب Doom Eternal را هم داشتیم. آمار و ارقام دقیق فروش بازی ارایه نشده اند، ولی بتسدا گفته که بازی بسیار خوب فروخته است و حتی در هفته اول عرضه روی استیم، پرفروش ترین بازی این پلتفرم بوده و بیش از 100 هزار بازی کننده همزمان داشته است.

بازی Doom Eternal روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 313

به "بازی Doom Eternal رکورد فروش مجموعه را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Doom Eternal رکورد فروش مجموعه را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید