ایکس باکس 10 هزار دلاری گوچی را ببینید

به گزارش ساری فان، مایکروسافت و شرکت فشن گوچی با یکدیگر همکاری نموده تا یک نسخه خاص از ایکس باکس سری ایکس را فراوری نمایند. این باندل 10 هزار دلاری کنسول، دو کنترلر و یک اشتراک گیم پس دارد. بعلاوه این باندل شامل یک جعبه برای حمل کنسول هم هست. از این باندل خاص تنها 100 نسخه فراوری شده و فروش آن 17 نوامبر (26 آبان) شروع خواهد شد.

ایکس باکس 10 هزار دلاری گوچی را ببینید

تمام محتوای موجود در این باندل شامل برند گوچی است. حتی خود کنسول هم به وسیله لیزر تراش خورده تا سبک خاص گوچی را نشان دهد. گوچی اعلام نمود که GG در این کنسول دو معنا دارد. یکی به معنای خود برند و دیگری به معنای Good Game، اصطلاحی که گیمرها در انتهای بازی خود به کار می برند.

نشان گوچی روی همه جای این باندل!

این علامت روی بیشتر لوازم فراوری شده به وسیله گوچی وجود دارد و بیشتر به معنای این برند است. به طور کلی شکل و شمایل این باندل شبیه چیزی است که گوچی در پاییز سال 2020 منتشر نموده بود. داخل این جعبه شامل خط های خاص سبز رنگ که نشانگر ایکس باکس است وجود دارد.

کنترلرها هم شامل نشانه هایی از این شرکت هستند و خط های آبی و قرمز دارند. همین باعث شده تا طراحی خاصی به این کنسول به شدت گران قیمت بدهند.

اگر شما به هر عنوانی قصد خرید این کنسول را دارید در فروشگاه های اصل گوچی می توانید آن را پیدا کنید.

مایکروسافت به طور کلی در زمینه باندل بسیار خوب عمل می نماید. باندل های ایکس باکس وان و حتی سری ایکس به شدت زیبا و دقیق طراحی شده و برای هواداران یک بازی بسیار مجذوب کننده هستند. این همکاری با گوچی چیزی بسیار عجیب و نایاب است. در گذشته ما شاهد تعداد زیادی کنسول عجیب بودیم که به وسیله شرکت های ثانویه ساخته شده اما هیچ کدام به صورت رسمی نبودند. این که مایکروسافت تصمیم به فراوری این نسخه گرفته فقط جنبه تبلیغاتی داشته و افراد کمی حاضر به خرید این کنسول هستند.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1317

به "ایکس باکس 10 هزار دلاری گوچی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکس باکس 10 هزار دلاری گوچی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید