نسخه کامپیوتر استلار بلید و دنباله آن ممکن است ساخته گردد

به گزارش ساری فان، استودیوی شیفت آپ (SHIFT UP) اعلام نموده که در حال آنالیز امکان ساخت نسخه کامپیوتر بازی استلار بلید (Stellar Blade) و دنباله آن، در کنار پروژه کراس پلتفرم تازه خود با نام رمز Project Witches است.

نسخه کامپیوتر استلار بلید و دنباله آن ممکن است ساخته گردد

پروژه Project Witches در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه است و به نظر می رسد که در سال 2027 یا بعد از آن در کنسول ها، رایانه های شخصی و موبایل به صورت کراس پلی عرضه گردد. شیفت آپ امیدوار است که با جذب نیرو های تازه، روند توسعه را در سال 2024 سریع تر کند. در خصوص استلار بلید، برنامه هایی برای نسخه رایانه های شخصی و دنباله آن در دست آنالیز است. البته فعلا تاریخ انتشاری برای این نسخه اعلام نشده است.

شیفت آپ بعلاوه بیان نموده که برنامه های برای آپدیت استلار بلید در سر دارد که شامل عناصر تازه در گیم پلی می گردد. در این میان به نظر می رسد که رویکرد این شرکت در ساخت بازی این شرکت امکان به روزرسانی های جهانی همزمان را فراهم می نماید تا از تجربه ای با ثبات برای کاربران و عرضه سریع محتوا با هزینه کم اطمینان حاصل گردد.

شیفت آپ می گوید:

بازی استلار بلید در 26 آوریل (7 اردیبهشت) برای پلی استیشن 5 عرضه شد و ظاهرا فروش آن بیش از انتظارات استودیوی سازنده بوده است. در این بازی که در زمینی پساآخرالزمانی اتفاق می افتد، بازیکنان شخصیتی به نام ایو (Eve) را کنترل می نمایند که با موجودات عجیب و غریب معروف به Naytibes مبارزه می نماید تا سیاره را برای بشریت بازپس گیرد. این بازی بر نبردهای سریع با تمرکز بر پری کردن حملات دشمن تاکید دارد و بعلاوه دارای یک داستان عمیق با شخصیت های مجذوب کننده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 خرداد 1403 بروزرسانی: 5 خرداد 1403 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1716

به "نسخه کامپیوتر استلار بلید و دنباله آن ممکن است ساخته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه کامپیوتر استلار بلید و دنباله آن ممکن است ساخته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید