بازارچه مرزی سه راهی باینگان راه اندازی می گردد

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران، مجتبی نیک کردار پیش از ظهر امروز سه شنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی کرمانشاه، از راه اندازی بازارچه مرزی در سه راهی باینگان از توابع شهرستان پاوه اطلاع داد و گفت: احداث این بازارچه در جذب گردشگر به این منطقه طی ایام مختلف سال تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بازارچه مرزی سه راهی باینگان راه اندازی می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی بر لزوم رفع مسائل موجود برای راه اندازی بازارچه مذکور تاکید نمود و اضافه کرد: احداث بازارچه در سه راهی باینگان ایجاد محل های اقامتی در اطراف آن را به دنبال داشته که این امر می تواند در توسعه گردشگری منطقه حائز اهمیت باشد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: از سوی سازمان همیاری شهرداری ها طرح احداث بازارچه در زمینی به مساحت 20 هکتار به کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان ارائه شده است که به منظور تصویب نهایی بایستی اشکالات آن رفع گردد.

نیک کردار در مورد تامین آب مورد احتیاج بازارچه نیز گفت: برای تامین آب بهداشتی بازارچه می توان از منابع آب روستاهای اطراف سه راهی باینگان استفاده کرد که سازمان همیاری شهرداری ها بایستی اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد.

وی همچنین به مشکل مغایرت پروژه با طرح عمران ناحیه ای اشاره نمود و در این خصوص گفت: بر اساس مصوبات پیشین تا نزدیکی های بازارچه سه راهی باینگان به شهر تبدیل خواهد شد که در این صورت و با قرارگرفتن بازارچه به عنوان جزیی از شهر مشکل مغایرت نیز رفع می گردد.

نیک کردار در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی این بازارچه شرایط اشتغال در روستاهای اطراف بازارچه نیز بهبود یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 173

به "بازارچه مرزی سه راهی باینگان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارچه مرزی سه راهی باینگان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید