ایمیدرو و دانشگاه ها بر توسعه نهادسازی متمرکز شوند

به گزارش ساری فان، رئیس هیئت عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه عزم این سازمان و دانشگاه ها بر توسعه نهادسازی متمرکز است، گفت: با توسعه مراکز نوآوری، رابطه دانشگاه و صنعت، تسهیل و نهادینه می گردد.

ایمیدرو و دانشگاه ها بر توسعه نهادسازی متمرکز شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش مالی خبرگزاری خبرنگاران از شاتا، خداداد غریب پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو از افتتاح 2 مرکز نوآوری در بخش معدن و صنایع معدنی تا سرانجام سال جاری اطلاع داد.

غریب پور امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی مرکز نوآوری تحول دیجیتال در فولاد ضمن بیان این مطلب گفت: سال جاری 2 مرکز شامل مرکز نوآوری دیجیتال در فولاد و مرکز نوآوری و توسعه کسب وکار در حوزه معادن و صنایع معدنی افتتاح می گردد.

وی اضافه نمود: هدف از احداث این مراکز، حمایت از شرکت های دانش بنیان و کاهش فاصله بین علم و عمل است تا با استفاده از ظرفیت موجود، از بومی سازی، توانمندسازی، خلق دانش ملی و فراوری ارزش اضافه نموده در بخش معدن و صنایع معدنی حمایت کنیم و درعین حال، با تغییرات تکنولوژیکی جهان همگام شویم.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه عزم این سازمان و دانشگاه ها بر توسعه نهادسازی متمرکز است، گفت: با توسعه مراکز نوآوری، رابطه دانشگاه و صنعت، تسهیل و نهادینه می گردد. با توسعه این رابطه، علاوه بر انتفاع صنعت، دانشگاه نیز از خدمات علمی خود به شکل بسیار محسوس و ملموسی بهره مند خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولویت ما، استفاده از ظرفیت دانشگاه هاست و از دانشگاه ها در شهرهایی که صنایع معدنی فعال هستند، استفاده می کنیم، ادامه داد: تا به امروز، تفاهم نامه های متعددی با دانشگاه ها امضا نموده ایم و همان گونه که معتقد به بومی کردن توسعه هستیم، از ظرفیت همه دانشگاه ها در سراسر کشور استفاده می کنیم.

مرکز تحول نوآوری دیجیتال در فولاد، موردحمایت دولت

رئیس هیئت عامل ایمیدرو اظهار داشت: کلنگ زنی مرکز تحول نوآوری دیجیتال در فولاد، حاصل به بار نشستن تفاهم نامه امضا شده در دی 98 بین دانشگاه تهران و فولاد مبارکه (با حضور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ایمیدرو) بود.

وی ادامه داد: این مرکز موردحمایت دولت اعم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت و ایمیدرو است و بدون شک، همکاری انجام شده بین دانشگاه تهران و فولاد مبارکه، منجر به ایجاد ارزش اضافه نموده و بهره وری عوامل فراوری در این مجموعه عظیم صنعتی خواهد شد.

توسعه رابطه دانشگاه و صنعت؛ استراتژی ایمیدرو

غریب پور با بیان اینکه برای توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت، باید گفت وگو کنیم و در نشست های مشترک با صنعت و دانشگاه به توافقات مشترک برسیم، توضیح داد: خوشبختانه ایمیدرو به عنوان یک سازمان توسعه ای، این گام را برداشته و روسای دانشگاه ها نیز در این زمینه، پیشتاز و همراه بوده اند.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات مشترک بین ما و دانشگاه ها شکل گرفته و در حال اجرا است و این موضوع برای ایمیدرو، به عنوان یک استراتژی است.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 451

به "ایمیدرو و دانشگاه ها بر توسعه نهادسازی متمرکز شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمیدرو و دانشگاه ها بر توسعه نهادسازی متمرکز شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید