استقرار نیروی دریایی ارتش در هرمزگان، در پیشرفت این استان موثر بوده است

به گزارش ساری فان، استاندار هرمزگان در مصاحبه با فرمانده نیروی راهبردی دریایی ایران از تاثیرات نیروی دریایی گفت و اضافه نمود: اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران مرهون کوشش و رشادت نیروی دریایی است.

استقرار نیروی دریایی ارتش در هرمزگان، در پیشرفت این استان موثر بوده است

به گزارش خبرنگاران هرمزگان، استاندار هرمزگان گفت: اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش و رشادت نیروی دریایی است.

فریدون همتی چهارشنبه شب در ملاقات با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان داشت: تکمیل بیمارستان ها و افزایش سرانه فضاهای درمانی یکی از دغدغه های دولت بوده و در استان هرمزگان با مشارکت های اجرا شده در فضای همدلی و تعامل، اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و احداث بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، از جمله این پروژه های مهم است.

همتی مطرح نمود: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با رشادت و تلاش خستگی ناپذیر، اقتدار دریایی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است. همه ما قدردان تلاش نیروی دریایی برای تامین امنیت کشور در عرصه دریاها و حراست از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: استقرار نیروی دریایی ارتش در هرمزگان، در پیشرفت این استان موثر بوده و توانسته به تحقق اهداف توسعه ای این استان یاری کند.

همتی به ساخت بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس اشاره نمود و بیان داشت: احداث این بیمارستان نیز از اقدامات مهم نیروی دریایی و استانداری در هرمزگان است.

وی گفت: با توجه به پیشرفت خوب این پروژه، باید تلاش همه جانبه ای صورت گیرد تا این بیمارستان به سرعت تجهیز و در تابستان امسال آماده بهره برداری گردد و مدیریت استان نیز همیشه پای کار بوده و حمایت و پشتیبانی لازم را در این راستا انجام می دهد.

استاندار هرمزگان اعلام نمود: در شرایط شیوع بیماری کرونا، این بیمارستان یاری خوبی به مجموعه بهداشت و درمان استان برای ارائه خدمات به مردم خواهد بود و باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این ملاقات، ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات استاندار هرمزگان، بر پیگیری تسریع در راه اندازی بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، تاکید نمود.

همچنین در این ملاقات مقرر شد، برای معین تکلیف و ساماندهی بعضی اراضی، جلسه ای میان معاونت عمرانی استانداری و نیروی دریایی ارتش، در تهران برگزار گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1004

به "استقرار نیروی دریایی ارتش در هرمزگان، در پیشرفت این استان موثر بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار نیروی دریایی ارتش در هرمزگان، در پیشرفت این استان موثر بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید