اتریش: اروپا در میان موج سوم کرونا قرار گرفته است

به گزارش ساری فان، وزیر بهداشت اتریش از شرایط غم انگیز بخش های مراقبت های ویژه در وین سخن گفته و تاکید نمود که اروپا به وسط موج سوم کرونا رسیده است.

اتریش: اروپا در میان موج سوم کرونا قرار گرفته است

با ما سفر کنید و با قیمت روز تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه کرونن سایتونگ، رادولف آنشوبر، وزیر بهداشت اتریش روز گذشته در سخنانی از قاطعیت دولت برای مهار دوباره شیوع کرونا خبر داده و در گفتگویی با یک رسانه چاپ این کشور خاطرنشان کرد: ما مشکل بزرگی در بخش های مراقبت های ویژه داریم.

وی در این باره ابراز خرسندی کرد که با توجه به تشدید شرایط کرونایی در بخش های بزرگی از این کشور هیچ تصمیم گیری جدیدی برای کاهش محدودیت ها اتخاذ نشده است.

وزیر بهداشت اتریش بخصوص شرایط در بخش های مراقبت های ویژه در وین را دراماتیک عنوان نموده و تاکید نمود که باید علیه این فرایند اقدام کنیم.

وی تاکید نمود که درباره اقدامات مناسب برای مقابله با این شرایط می خواهد امروز (سه شنبه) مذاکراتی را با کارشناسان انجام دهد. آنشوبر در این باره که چه تصمیماتی قرار است در این نشست تصمیم گیری گردد چیزی نگفت.

وزیر بهداشت اتریش همچنین تاکید نمود: تازه زمانی که گروه های پر خطر کرونایی در کشور ما واکسینه می شوند ما می توانیم به آرامش قابل توجهی دست یابیم.

وزیر بهداشت اتریش همچنین توضیح داد : تا اواخر ژوئن و اوایل جولای ما می توانیم حدود دو سوم شهفرایندان در اتریش را واکسینه کنیم.

آنشوبر همچنین گفت: اروپا به وسط موج سوم کرونا رسیده است. ویروس جهش یافته انگلیسی منجر به این می گردد که افراد بیشتری بیمار شوند و سریع تر به بخش های مراقبت های ویژه بستری شوند. این ویروس بخصوص جوانان را درگیر می نماید. احتمال اینکه یک بیمار کرونایی احتیاج به بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه پیدا کند با توجه به ویروس جهش یافته انگلیسی دو برابر شده است.

سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش هم خاطرنشان کرد: ما در ماه های آینده باید با ویروس زندگی کنیم. وی این مسئله را مهم ارزیابی کرد که شرایط در بخش های مراقبت های ویژه شدیدا مد نظر قرار گیرد. کورتس اضافه کرد: نباید هیچ گونه بار اضافی بر این بخش ها وارد گردد.

وی شیوع گسترده ویروس جهش یافته انگلیسی در مناطق شرقی را یک معضل ارزیابی نموده و تاکید نمود : ما تصمیم گرفته ایم که مراحل بازگشایی در مناطقی برگزار گردد که شرایط در بخش های مراقبت های ویژه آن پایدار باشد.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در اتریش 519980 نفر به کرونا مبتلا شده و 9121 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 986

به "اتریش: اروپا در میان موج سوم کرونا قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتریش: اروپا در میان موج سوم کرونا قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید