گیلان به رعایت قیمت مصوب مرغ پایبند است

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از رشت آرش فرزام صفت در ستاد استانی تنظیم بازار که به ریاست استاندار گیلان برگزار گردید و فرمانداران شهرستان ها نیز به صورت ارتباط تصویری در جلسه حضور داشتند؛ در گزارشی علت کمبود مرغ دولتی در بعضی شهرستان ها را تشریح و بیان نمود: در گیلان قیمت های مصوب رعایت می گردد اما در بعضی از استان های همجوار قیمت مرغ به حدود 30 هزار تومان رسیده است.

گیلان به رعایت قیمت مصوب مرغ پایبند است

وی علت بعضی کمبود ها را خروج مرغ از مرزهای استان دانست و اضافه نمود: دولت برای تامین کالاهای اساسی بویژه آرد، یارانه های هنگفتی پرداخت می نماید و شایسته نیست در شرایط سخت تحریمی، بخشی از سهمیه آرد دولتی به صورت خارج از شبکه در بازار آزاد یا بعضی کارخانجات خوراک دام عرضه گردد.

صفت همچنین با استناد به گزارش های دریافتی از شهرستان ها، علت اصلی کمبود مرغ را بعضی ناهماهنگی ها در سطح دو سازمان جهاد کشاورزی و صمت عنوان و اضافه نمود: تشدید نظارت ها اصلی ترین راه حل برای پیشگیری از بروز محدودیت در فرایند توزیع کالاهای اساسی است.

فرهاد دلق پوش دبیر ستاد تنظیم بازار گیلان نیز در گزارشی اعلام نمود: از ابتدای شهریور تا انتها آبان ماه سال جاری بیش از 20 هزار مورد بازرسی در سراسر استان عملیاتی و دو هزار و 77 پفراینده در تعزیرات تشکیل شده و در پی آن متخلفان 315 میلیارد ریال جریمه شده اند.

در این نشست هر یک از فرمانداران شهرستان های مختلف گیلان بطور ارتباط تصویری نظرات خود را در مورد علل و نحوه برطرف بعضی محدودیتهای پیش آمده در حوزه توزیع کالاهای اساسی عنوان کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 751

به "گیلان به رعایت قیمت مصوب مرغ پایبند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیلان به رعایت قیمت مصوب مرغ پایبند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید